تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس شامل تجهیزات صوتی وتصویری وآکوستیک است.

  سالن کنفرانس در هر مجموعه ای محل میزبانی و پذیرایی از مدیران شرکت ها و کمپانی های بزرگ میباشد.در تجهیزات سالن کنفرانس علاوه بر دکوراسیون و تزئینات که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب می نماید امکانات حرفه ای صوتی و تصویری موجود در سالن نیز میتواند باعث اثر گذاری بیشتر وکسب رضایت و آسایش حضار در حین برگزاری جلسات و همایش ها توسط سخنرانان نیز شود.

 در تجهیزات سالن کنفرانس سیستمهای کنفرانس صوتی حرفه ای ،با امکاناتی از قبیل بی سیم ،امکان رای گیری،تصویر برداری وچرخش اتوماتیک دوربین AUTO TRACKING ترجمه همزمان وقابلیت ضبط تصاویر جلسه باعث بالا رفتن ارتقا کیفی جلسات و همایش ها می گردد.

  یکی از دغدغه های بسیار مهم در زمان برگذاری جلسات تجهیز دقیق سالن کنفرانس می باشد به طوری که حاضرین دید کامل و دقیقی به محیط همایش داشته باشند تا بتوانند بدون مشکل سخنرانی و موارد ارائه شده را دیده و استفاده لازم را از آن ببرند. از جمله تجهیزات سالن کنفرانس که برای حل مشکل فاصله و دید حضار بسیار کاربرد دارد می توان به دیتا پروژکتور ها و تجهیزات مربوط به آن مثل پرده و یا اسمارت برد اشاره کرد.

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز درسالن کنفرانس شامل :

  • 1- سیتم کنفرانس صوتی ۲- سیستم تصویر برداری خودکار ۳- سیستم پخش تصویر ۴-سیستم صوت جانبی ۵- سیستم ویدئو کنفرانس
  • سیستم کنفرانس صوتی : یکی از مهمترین تجهیزات سالن های کنفرانس می باشد میکروفون های نصب شده برروی میز کنفرانس می باشد .این کنسولها علاوه بر زیبایی ظاهری که داراست دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری از قبیل امکان رای گیری ، ترجمه همزمان ، خروجی هدفون برروی کنسولهای کنفرانس است. در تجهیزات سالن های کنفرانس استفاده از سیستم های بی سیم به صورت چشم گیری فرا گیرشده است و دارای نقاط قوت بسیاری است از جمله کاهش تعداد میکروفون ها ،عدم نیاز به برشکاری و سوراخکاری بر روی میز ،سهولت وسرعت در نصب و عدم نیاز به کابل کشی .
  • سیستم تصویر برداری خودکار : از دیگر تجهیزات سالن های کنفرانس سیستم تصویر برداری خودکار است . قبل از این ضبط وذخیره سازی تصاویر در جلسات بصورت دستی و توسط فیلمبرداران انجام می گرفت و صدای عمومی سالن برروی آن ضبط میشد و چرخش دوربین به سمت سخنران ،گم کردن احتمالی سخنرانان را نیز درپی داشت .در سیستمهای نوین تصویربرداری و تجهیزات سالن کنفرانس چرخش دوربین به سمت سخنران بصورت خودکار و درکمترین ثانیه ها صورت می گیرد و ضریب خطای تصویر برداری را به صفر می رساند که دراین سیستم دیگر نیازی به فیلمبردارو تغییرات در خروجی صدا و تصویر وجود نخواهد داشت
  • سیستم پخش تصویر : در تجهیزات سالن های کنفرانس از سیستم پخش تصویر برای پخش فیلم ، نمایش فایل ها و پخش تصویر سخنران ویا کنفرانس ویدئویی استفاده می شود.
  • سیستم صوت جانبی : سیستم صوت جانبی از دیگر تجهیزات سالن های کنفرانس می باشد زمانیکه حجم صدای خروجی از بلند گوهای داخلی سیستم کنفرانس ،برای تمام حضار کافی نیست یا نیاز به پخشش صدای فیلم ، موسیقی و ….در سالن کنفرانس وجود داشته باشد، ما نیاز به یک سیستم صوت جانبی خواهیم داشت .
  • ویدئو کنفرانس : از دیگر تجهیزات سالن های کنفرانس ، ویدئو کنفرانس میباشد.
  • مطالب مرتبط : سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس ، سیستم کنفرانس صوتی ، میکروفون کنفرانس ، قیمت میکروفون کنفرانس ،میکروفون رومیزی ، میکروفن رومیزی کنفرانس ، سیستم صوت ،  سیستم میکروفن کنفرانس ، تجهیز سالن کنفرانس
timeline_pre_loader