بلندگوی ستونی صامع

bs-10

بلندگوی ستونی صامع از جنس آلومینیوم و رنگ الکترو استاتیک می باشد مشخصات فنی آن را می توانید در قسمت پایین مشاهده نمایید

بلندگو ستونی نوعی از بلندگو هایی با بدنه فلزی دارای توان های 10 الی 50 وات می باشد. در این نوع از بلندگو ها که عموماً در سیستم های پیجینگ مورد استفاده قرار می گیرد دارای بلندگو های 4 اینچ همراه با ترانس مچینگ تبدیل ولت

 0-100 PA به اهم می باشد. بیشتر این گونه بلندگو ها را به سبب شکل ظاهری و واتر پروف بودن در محیط های

 OUT DOOR یا بیرونی استفاده می کنند. توان بلندگو های داخلی همراه با ترانس مچینگ توان مؤثر بلندگو ها را در بلندگو های ستونی صامع تعریف می نماید.

بدنه آلمینیومی و رنگ کوره ای الکترو استاتیک بلندگو ستونی صامع دارای گارانتی چندین ساله می باشد. با این نوع پوشش بلندگو ستونی صامع را می توان در پر رطوبت ترین شهر ها حتی در محیط های پر رطوبت استخر و سونا نیز نصب و راه اندازی نمود بلندگو های ستونی صامع در 5 تیپ و اندازه 10 ای 50 وات تولید شده است. پر مصرف ترین سایز 20 و 30 وات بیشتر در مراکز عمومی ، پارک ها ، استخر و سونا و مراکز تجاری نصب و راه اندازی گردیده است.

جهت کسب اطلاعات و یا خرید این محصول شما عزیزان می توانید با کرشناسان زبده مجموعه صامع ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را برای خریدی بهتر کسب نمایید .

مجموعه آوا صدای پژواک با سالها سابقه در زمینه فروش محصولات کنفرانسی و سیستم های صوتی توانسته نیاز تمامی مشتریان خود را در این زمینه ها برطرف نماید.

کارشناسان این مجموعه از متخصصین و مهندسین با سابقه و زبده انتخاب شده اند در کنار کیفیت عالی محصول بحث راهنمایی و انتقال اطلاعات صحیح به مشتریان از مهمترین الویت های مجموعه بزرگ صامع میباشد.

مجموعه آوا صدای پژواک بزرگترین مجموعه ارائه دهنده محصولات کنفرانسی و تجهیزات و ملزومات سیستم های صوتی در ایران میباشد.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس