تماس با شرکت آوا صدای پژواک

در این صفحه اطلاعات تماس شرکت آوا صدای پزواک قرار گرفته شده است جهت رفاه حال کاربران آدرس شرکت به صورت نقشه گوگل در این صفحه قرار گرفته است.

در صورت هرگونه ابهام یا مشکل می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید مجموعه صامع ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات در حوزه سیستم های صوتی مرتبط با سالن های همایش و کنفرانس  می باشد کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل سابقه چندین ساله در امر فروش قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات به متقاضیان عزیز می باشند.

خوشبختانه خدماتی که شرکت آوا صدای پژواک (صامع) به کاربران محصولات خود ارائه می‌دهد تنها مختص کاربران تهرانی نیست بلکه کاربران از تمام شهرستان‌های کشور می توانند از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

در بخش فروش کارشناسان فروش این مرکز با ارائه مشاوره های رایگان به هموطنان آنان را در خرید محصول  مورد نظر یاری می‌کنند همچنین یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مجموعه صامع مشاوره رایگان جهت تجهیز صحیح سالن کنفرانس می باشد کارشناسان صامع جهت بالا رفتن سطح کیفی خدمات بهترین نحوه مشاوره را انجام می دهند.

مجموعه صامع مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات و همچنین از برترین متخصصان در حیطه فعالیت خود بهره می برد مشتریان صامع هر کجای کشور باشند می توانند از خدمات این مجموعه با سابقه استفاده نمایند این مرکز توانسته با استفاده از تجربه و دانش تیم کارشناسان ، بالاترین سطح خدمات را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

اگر به دنبال خرید سیستم کنفرانس یا تجهز سالن کنفرانس هستید و دنبال مرکزی با سابقه و مطمئن می باشید حتما با شرکت آوا صدای پژواک تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت نمایید مشاوران این مرکز با در اختیار قرار دادن راهنمایی لازم مشتریان را در زمینه خرید بهتر راهنمایی می‌کنند.

تماس با شرکت آوا صدای پژواک

تماس با شرکت آوا صدای پژواک

  • تماس با ما : 66696214 – 66696202 – 66696189
  • آدرس : تهران ، بلوار جی ، پلاک 67
  • ایمیل : info@asa-same.com

Find us on:

0/5 (0 نظر)