ترمینال ویدئو کنفرانس مارک IPIDIO (ناموجود)

 ویدئو کنفرانس Ultra1060 از کره  IPIDIO نسل جدیدی از ترمینال های ارتباط صوتی تصویری با رزولوشن  Full HD می باتشد ، که دارای رابطه های متنوع است. و به همراه یک تراشه پردازش سیگنال با عملکرد فوق العاده بالا امکان ارسال و دریافت تصاویر ویدئویی با پورتکل  H264 High Profile را فراهم ساخته. Ultra1060 یک ترمینال ویدئو کنفرانس با تصویری بی نظیر و صدای فوق العاده صاف شفاف می باشد که همچنین این ویدئو کنفرانس قادر به انتقال همزمان 2 تصویر ویدئویی با رزولوشن Full می باشد که قابلیت ارسال و دریافت پرزنتیشن را به صورت رایگان برای شما فراهم می کند.  این سیستم  یک انتخاب ایده آل برای کنفرانس های ویدئویی، کنترل فرمان، آموزش آنلاین، پزشکی از راه دور (تله مدیسین)  و سایر برنامه های حرفه ای می باشد.

دوربین با قدرت بزرگنمایی 12 برابر 

ترمینال ویدئو کنفرانس مدل Ultra1060 دارای قابلیت ارتقاء به یک ترمینال ویدئو کنفرانس 6 نقطه ای با اضافه کردن یک لایسنس MCU را دارد. بدین گونه که استفاده کننده فقط با اضافه نمودن یک لایسنس MCU قادر خواهد بود براحتی یک جلسه ویدئو کنفرانس 6 نقطه ای داشته باشد و از آن لذت ببرد.

دوربین با قدرت بزرگنمایی 12 برابر

دوربین سیستم ویدئو کنفرانس Ultra1060 دارای یک لنز زوم با قدرت بزرگنمایی 12 برابر می باشد، که قادر است تصویر بی نظیری برای شما ارائه دهد. این دوربین مجهز به یک موتور الکتریکی است که آنرا قادر می سازد تا 340 درجه در جهت افقی و 140 درجه در جهت عمودی چرخش نماید.

قابلیت ارسال و دریافت پرزنتیشن با  ( رزولوشن Full HD ( 1080

سیستم ویدئو کنفرانس Ultra1060 دارای قابلیت ارسال و دریافت پرزنتیشن با رزولوشن  Full HD  1080P است و شما قادر خواهید بود به راحتی خروجی HDMI سیستم لپ تاپ خود را به آن متصل کرده و صفحه لپ تاپ خود را برای افراد شرکت کننده در جلسه ویدئوکنفرانس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط : سیستم کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، ترمینال ویدئو کنفرانس مارک IPIDIO

ترمینال ویدئو کنفرانس مارک IPIDIO مدل ULTRA1060