مینی رک صامعRA-2500

توان خروجی 250 وات

قابلیت نصب بلندگو های اهمی و ولتی

3 ورودی میکروفون و حق تقدم برای میکروفون یک

یک ورودی AUX    با ولوم مجزا

اکوی دیجیتال همراه با ولوم REPEAT – DELAY

تن کنترل TREBLE – BASS

چایم پیش اخطار

USB PLAYER و رادیو دیجیتال

مدار محافظ در مقابل اتصال کوتاه یا بار اضافه

4 زوم تفکیک کننده خطوط ولتی ((4 ZONE

REC OUT و ورودی و خروجی LINE

مطالب مرتبط : سیستم کنفرانسمیکروفون کنفرانس

مینی رک صامعRA-2500

مینی رک صامعRA-2500

در بیشتر مراکز و دوایر عمومی برای محیط از صوت عمومی و یا پیجینگ استفاده می گردد.

پخش موزیک های ملایم و یا رادیو همچنین فراخوانی فرد و یا گروه خاص نیازمند وجود بلندگو های متنوع در این مراکز می باشد اما تمامی بلندگو های موجود به مرکز صوت در اطلاعات آن مجموعه و یا در اتاق صوت متصل می باشند که اپراتور جهت فراخوانی شخص مورد نظر و یا پخش موزیک از آن مرکز صوت استفاده می نماید.

عموماً در مراکزی با ابعاد وسیع از رک های صوتی چند طبقه استفاده می کنند. در این رک های صوتی یک عدد میکسر ، یک عدد USB پلیر و یا رادیو دیجیتال ، یک عدد سلکتور تفکیک کننده خطوط و در نهایت به میزان مورد نیاز توان بلندگو های موجود پاور تغذیه بلندگو جانمایی می گردد. لازم به ذکر است که تعداد پاور های تغذیه بلندگو با میزان مصرف بلندگو ها بایستی مطابقت داشته باشند. معمولاً هر یک از پاور ها به میزان 200 وات توان مؤثر را دارا می باشند.

حال در نظر داشته باشید نیازمند صوتی عمومی با ابعاد کوچک تر می باشید مجدداً نیاز به رک صوتی که در بالا عنوان شد دارید ؟

 میکسر ، سلکتور ، USB پلیر و رادیو دیجیتال  و یک پاور تغذیه …!
تجهیزات عنوان شده جدا از جاگیری و ابعاد بزرگ صرفه اقتصادی نیز نخواهند داشت. این شرکت جهت رفع این نیاز اقدام به طراحی و تولید دستگاهی با ابعاد کوچک و همچنین قابلیت متنوع همانند رک های صوتی نموده است که همان طور که از اسم این دستگاه مشخص می باشد مینی رک صامع مدل REA 2500 دارای میکسر ، سلکتور ، USB پلیر همراه با رادیو دیجیتال و همچنین پاور تغذیه بلندگو به میزان 200 وات می باشد جدا از ابعاد مینی رک صامع نسبت به رک های صوتی مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی نیز مینی رک صامع REA 2500 را یکی از پر فروش ترین تجهیزات صوتی محصولات صامع نموده است.

 دارای میکسر با 3 ورودی میکروفون و یک ورودی AUX همراه با اکو دیجیتال همچنین قابلیت رادیو دیجیتال به همراه USB پلیر ، دارای 4 زوم و سلکتور جهت تفکیک خطوط بلندگو ها و همچنین پاور تغذیه بلندگو به میزان 200 وات مؤثر از ویژگی های منحصر به فرد مینی رک REA 2500 صامع می باشد همچنین دارای ورودی و خروجی های متعدد جهت ارتباط با دیگر دستگاه های صوتی ، این دستگاه را بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است .