سیستم کنفرانس

میکروفن بیسیم دستی و یقه ای UHF باردل US-610

میکروفون بی سیم  BARDL

US – 610

تک کانال، فرکانس UHF، دستی و یقه ای

Main Fame Size: ½ Rack unit

Carrier Frequency Range: UHF 500 – 860

Receiving Mode: True  – Diversity Receiving

Oscillation: Quarts  – Controlled fixed frequency

Frequency response: 50Hz – 18khZ +0dB/ -3Db

Battery: 9V

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس

میکروفن بیسیم دستی و یقه ای UHF باردل US-610

میکروفون به دستگاهی که امواج صوتی را به سیگنال های صوتی تبدیل می نماید می گویند .

میکروفون ها در چندین قالب تولید و طراحی می گردد از جمله میکروفون های دینامیک ، میکروفون های خازنی و غیره که تمامی میکروفون ها توسط تجهیزات بی سیم تبدیل به میکروفون بی سیم می گردند .

میکروفون های بی سیم از یک دستگاه میکروفون بی سیم فرستنده امواج و یک عدد رسیور گیرنده این امواج تشکیل می گردد . امواج صوتی توسط کپسول میکروفون دریافت و تبدیل به سیگنال صوتی می گردد . این سیگنال صوتی توسط فرستنده ای محدود به رسیور گیرنده این سیگنال مخابره و توسط گیرنده تبدیل به سیگنال صوتی و به دستگاه های از قبیل میکسر و یا پاور میکسر منتقل می گردد .

عموماً تمامی میکروفون های بی سیم مورد نظر در دو دسته میکروفون بی سیم دستی و میکروفون بی سیم یقه ای دسته بندی می گردد . ساختار اصلی و انتقال سیگنال در دو مدل مورد نظر یکسان بوده و تنها تفاوت این دو در نوع کپسول میکروفون آن ها می باشد .

در میکروفون بی سیم دستی از کپسول دینامیک استفاده می گردد ، اما در کپسول میکروفون بی سیم یقه ای از کپسول خازنی استفاده می گردد .

میکروفون بی سیم دستی و یقه ای US 610 و همچنین مدل به روز شده KP 610 باردل نیز دارای یک میکروفون بی سیم دستی و یک میکروفون بی سیم یقه ای می باشد .

لازم به ذکر است که رسیور و دریافت کننده میکروفون بی سیم مورد نظر تک کانال بوده و قابلیت راه اندازی یکی از میکروفون ها را دارد . بدین معنی که هر دو میکروفون بی سیم دستی و یقه ای همزمان قابلیت استفاده را ندارند .