سیستم کنفرانس

میکروفن بیسیم دستی UHF باردل SF-318

میکروفون بی سیم BARDL

MODEL:SF – 318

تک کانال ، فرکانس UHF

قابلیت جستجو اتوماتیک جهت بهترین فرکانس

Main Fame Size: ½ Rack unit

Carrier Frequency Range: UHF 500 – 860

Receiving Mode: Antenna  – Diversity Receiving

Oscillation: PLL synthesized

Frequency response: 65Hz – 18khZ +0dB/ -3Db

Battery: 9V

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس

میکروفن بیسیم دستی UHF باردل SF-318

میکروفون وسیله ای است که ارتعاشات صدا و صوت را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند . میکروفون کاربرد های متفاوت و مختلفی در تجهیزات دارد . تلفن ، سمعک و به خصوص میکروفون های دستی که مورد نظر می باشد . در واقع در میکروفون ها تغییرات موج صوتی به سیگنال صوتی تبدیل می شود .

رایج ترین نوع این میکروفون ها و کپسول مورد استفاده در میکروفون های مورد استفاده در سخنرانی ها ، مداحی و غیره میکروفون و کپسول های دینامیک می باشد .

تمامی این قبیل میکروفون ها به صورت بی سیم و در فرکانس های UHF و VHF نیز تولید می گردد . میکروفون بی سیم UHF SF-318 و میکروفون بی سیم UHF KP-610 نیز از قائده فوق مستثنی نیست . در این گونه میکروفون ها که بعضاً میکروفون دستی و یقه ای را شامل می شود یک میکروفون به عنوان فرستنده فرکانس بی سیم و یک گیرنده فرکانس می باشد.

دریافت صدا توسط میکروفون انجام می پذیرد سیگنال دریافتی به صورت بی سیم به گیرنده انتقال و توسط گیرنده فرکانس به مرکز صوت یا پاور میکسر متصل می گردد . عموماً میکروفون های بی سیم در دو فرکانس عمومی VHF فرکانس پایین و UHF فرکانس بالا صورت می پذیرد .

لازم به ذکر می باشد که میکروفون های بی سیم SF-318 و KP-610 از نمونه های UHF میکروفون بی سیم می باشد . عموماً فرکانس های UHF دارای برد فرکانسی بیشتر و عدم نویز پذیری از دیگر فرکانس ها ، این نوع میکروفون های بی سیم را پر مصرف تر نسبت به میکروفون های بی سیم VHF نموده است .

همچنین در نوع UHF تداخل فرکانس نیز کمتر مشاهده می گردد . توضیح اینکه در میکروفون بی سیم دستی SF-318 و

 KP-610 شما قادر به تغییر فرکانس در میکروفون و مرکز کنترل و رسیور میکروفون بی سیم خواهید بود.