میکروفن گردن غازی باردل BD-940

میکروفن گردن غازی باردل BD-940

میکروفون گردن غازی (تریبونی) BARDL

MODEL:BD – 940

Type: Electret condenser

Polar pattern: cardioid – directional

Frequency response: 50Hz – 18KHz

Output impedance: 200 OHM

Sensitivity: -45dB

Phantom power: DC 48 V

Length: 460 mm

لینک مرتبط : مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس

میکروفن گردن غازی باردل BD-940

میکروفون گردن غازی و یا میکروفون تریبونی از جمله میکروفون های با حساسیت بالا و دریافت صدایی با وضوح بالا از طرف گوینده در سالن های اجتماعات و همایش می باشد .

قطعاً همان طور که شما هم میدانید تریبون هایی در سالن های اجتماعات و همایش جانمایی می گردد . هدف از ایجاد تریبون ، مدیریت برنامه توسط مجری و یا نقد و بررسی مطالب برای مدعوین و مستمعین می باشد.

برای جذب صدای سخنران نیازمند به میکروفونی با حساسیت و یا GAIN بالا می باشد . نوع پاسخ فرکانسی موجود در میکروفون های تریبونی و یا گردن غازی باعث جذب صدای گوینده در میدان و مخروطی بزرگ تر از دیگر میکروفون ها خواهد بود . وجود میکروفون های تریبونی و گردن غازی این امر را میسر می نماید .

میکروفون BD 940 نیز از جمله همین گونه میکروفون های تریبونی می باشد که دارای کپسول کاردیوئید با حساسیت بالا و دریافت صدایی حرفه ای همچنین دارای شفت 46 سانتی متری به همراه رینگ و LED جهت نمایشگر فعال بودن میکروفون و کانکتور نصبی XLR از دیگر مشخصه های میکروفون گردن غازی BD 940 می باشد .

لازم به ذکر می باشد که کلیه میکروفون های تریبونی و گردن غازی توسط میکسر هایی که دارای قابلیت فانتوم پاور (DC 48+) را دارند فعال می گردند . در صورت عدم وجود این مشخصه در میکسر ها (فانتوم پاور) میکروفون های فوق فعال نخواهند شد .