• میکسر رک صامع

 3 ورودی میکروفون همراه با کنترل ولوم مجزا

یک ورودی AUX همراه با کنترل مجزا

اکوی دیجیتال همراه با ولوم REPEAT – DELAY   LONG- SHORT

تن کنترل TREBLE – BASS

دارای حق تقدم میکروفون یک

کلید چایم پیش اخطار

REC OUT و ورودی و خروجی LINE

قابلیت نصب در رک 19 اینچ استاندارد

مطالب مرتبط : سیستم کنفرانس ،  میکروفون کنفرانس

میکسر رک صامع

میکسر رک صامع

بعضاً برای شما هم پیش آمده که در سازمان ، فرودگاه و یا مراکز عمومی و تجاری صدایی توجه شما را به خود جلب می نماید. چایم پیش اخطار یا اخطار موزیکال و پس از آن عنوان نام شخصی برای پیجینگ و یا در همین گونه از محیط ها صدای اذان ، رادیو و یا موزیک ملایمی برای مراجعین در حال پخش می باشد. صدای پخش شده از بلندگو های سقفی و یا دیواری و یا بوق های شیپوری می باشد.

 اما تمامی این بلندگو ها به مرکز صوتی به نام رک صوتی متصل و در ارتباط هستند.

رک های صوتی همان طور که از نامشان مشخص می باشد تجهیزات صوتی و متنوع برای کنترل صدای خروجی از بلندگو ها در این گونه از محیط های عمومی می باشد.

عموماً رک ها با ابعاد مختلف 16 الی 42 یونیت و بنا به میزان توان خروجی پاور ها طراحی و تولید می گردد. میزان خروجی جهت تغذیه بلندگو ها تعداد پاور ها را تعریف می نماید. اما دیگر تجهیزات مانند میکسر رک ، سلکتور تفکیک کننده خطوط ، رادیو دیجیتال و USB PLAYER از دیگر تجهیزات موجود در رک های صوتی می باشند که موضوع مورد نظر ما ، میکسر رک صامع می باشد. در واقع میکسر ، ترکیب و تجزیه سیگنال های صوتی را بر عهده دارد اما میکسر رک صامع با توجه به نوع کاربری در رک های صوتی طراحی و تولید گردیده است.

دارای 3 ورودی میکروفون با ولوم مجزا همچنین یک ورودی AUX با ورودی مجزا ، دارای ولوم های تن کنترل BASS و TREBLE و همچنین MASTER خروجی دارای ولوم کنترل اکو DELAY و REPEAT و خروجی LINE و رکورد از جمله مشخصه های مورد نیاز میکسر های رک در رک های صوتی می باشد.