پاور رک 400 وات صامع

پاور اهمی و ولتی 400 وات

دارای مدار محافظ AC/DC  و مدار محافظ PROTECTION

قابلیت نصب بلندگو های اهمی 2-4-8

قابلیت نصب بلند گو های ولتی 70-100 ولت

ورودی و خروجی لاین مجزا

قابلیت نصب در رک 19 اینچ استاندارد

مطالب مرتبط : سیستم کنفرانس

پاور رک 400 وات صامع

پاور رک 400 وات صامع

سیستم پیجینگ به مجموعه ای از تجهیزات صوتی از قبیل پاور ، میکسر و بلندگو عنوان می شود که جهت فراخوانی و یا پخش صوت و یا موسیقی می گویند .

قطعاً شما هم در مراکز عمومی از جمله فرودگاه ، یا مراکز تجاری و پاساژ ها صدای گوینده جهت فراخوانی فرد خاص و یا صدای موزیک و یا اذان را از بلندگو های سقفی و یا دیواری در این مراکز شنیده اید . این تجهیزات یک سیستم صوت هستند که شما تنها صدای گوینده و یا صدای موزیک را از بلندگو ها می شنوید اما مهم ترین تجهیزات که عموماً در محل اطلاعات جانمایی می گردد از منظر شما به دور می باشد .

سیستم پیجینگ از مجموعه تجهیزات به هم مرتبط و متصل تشکیل می گردد . بلندگو ، کابل های ارتباطی ، میکروفون پیجینگ ، میکسر صوت ، پاور تغذیه بلندگو ، سلکتور تفکیک کننده خطوط و پلیر هایی از قبیل رادیو دیجیتال و USB PLAYER اجزای اصلی تشکیل دهنده یک سیستم صوت و یا پیجینگ می باشند .

دیاگرام اصلی در این گونه سیستم ها بدین شرح می باشد : صدای گوینده از طریق میکروفون رومیزی و پیجینگ به میکسر رک صوتی و پس از پردازش های خاص بر روی صوت ورودی به پاور رک منتقل و پس از تقویت سیگنال ورودی به بلندگو ها انتقال داده و صدای مورد نظر شنیده می شود .

موضوع مبحث فوق پاور رک صامع می باشد که همان طور که عنوان شد این دستگاه سیگنال ورودی از میکسر را تقویت و به بلندگو ها ارسال می نماید .

پاور رک صامع به تناسب تعداد بلندگو ها متغیر می باشد بدین معنی که هر چه تعداد بلندگو ها بیشتر ، تعداد پاور رک نیز بایستی متناسب با میزان توان مصرفی بلندگو ها افزایش یابد . عموماً در این گونه از سیستم های پیجینگ به سبب میزان قابل توجه کابل کشی از بلندگو های ولتی استفاده می گردد .