پاور میکسر PEM-600 R

دارای 2 پاور 200 وات با ولوم کنترل مجزا  TREBLE-BASS

6 ورودی با قابلیت MIC و LINE

اکوی دیجیتال همراه با ولوم REPAEAT-DELAY

قابلیت پخش فایل صوتی از طریق USB  -SD CARD

رکورد صدا USB- mp3

قابلیت اتصال به بلوتوث

خروجی هدفون همراه با ولوم کنترل

دارای رادیو دیجیتال

دو خروجی 8 اهم به ازای هر پاور

خروجی جهت ضبط صدا

قابل استفاده DESK TOP یا رک مونت

تمامی میکروفون های کنفرانس دارای بلندگو های داخلی در هر یک از یونیت های کنفرانس می باشند که صدای گوینده و سخنران از این بلندگوهای داخلی شنیده می شود اما به سبب محدود بودن یونیت و باکس میکروفون به جهت ابعاد از بلندگوهایی با ابعاد کوچک و توان کم استفاده می گردد.

حال متصور باشید که پس از دریافت صدا توسط کپسول میکروفون کنفرانس ، صدای دریافتی را به پاورمیکسر با قابلیت های متنوع متصل و در نهایت به بلندگوهایی بزرگتر به جهت ابعاد و توان متصل نمود ، صدای دریافتی به مراتب رساتر و با کیفیت تر خواهد شد این فرآیند نصب و تجهیزات را صوت فراگیر می نامند.

با وجود صوت فراگیر جدا از افزایش کیفیت صدا ، افزایش وات صدا را نیز به وضوح خواهید شنید. پاور میکسر PEM-600R به همراه بلندگو های کنفرانسی یکی از این نوع تجهیزات و یا صوت فراگیر می باشد. دارای 2 پاور 100وات RMS همچنین به ازای هر خط پاور ، ولوم کنترل های مجزای MASTER ، BASS ، TREBLE باعث تنوع مدیریت در نوع چیدمان بلندگو های کنفرانسی می گردد .

دو پاور LEFT و RIGHT دارای 4 خروجی جهت اتصال به بلندگوهای اهمی کنفرانسی در پاور میکسرPEM-600R قابلیت تفکیک بلندگو هارا به کاربر می دهد. پاور میکسرPEM-600R دارای 6 ورودی مجزای LINE و MIC همراه با ولوم کنترل های LINE ، BASS ، TREBLE و ECHO به ازای هر یک از ورودی ها تعبیه گردیده است و شما قادربه اتصال تجهیزات صوتی از قبیل میکروفون بی سیم و سیستم کنفرانس به ورودی LINE و انواع میکروفون های دینامیک به ورودی های MIC خواهید بود.

وجود ECHO دیجیتال با تن کنترل REPEAT و DELAY همچنین خروجی هدفون با ولوم مجزا تنوع کاربری پاور میکسر PEM-600 R را دو چندان نموده است. همچنین پاور میکسر فوق دارای USB PLAYER همراه با رادیو دیجیتال و قابلیت اتصال به بلوتوث می باشد با USB PLAYER فوق قادر به پخش قرآن ، سرود جمهوری اسلامی و هرگونه فایل صوتی از طریق بلوتوث را خواهید داشت همچنین با وجود USB و SD CARD در پاور میکسر PEM-600R قادر به ضبط صدای جلسات بر روی USB و SD CARD و آرشیو صدای ضبط شده از دیگر قابلیت های پاور میکسر PEM-600R می باشد. تنوع قابلیت و همچنین کیفیت خروجی صدا و همچنین وجود ورودی ها و خروجی های متعدد و متنوع باعث بر پر مصرف شدن پاور میکسر PEM-600R در عموم سالن های کنفرانس گردیده است.

از بارز ترین نقاط قابل تأمل در کلیه میکروفون های کنفرانس ، باکس یونیت های کنفرانس به جهت نبود ابعاد مناسب جهت جانمایی بلندگو های داخلی در یونیت های میکروفون کنفرانس می باشد. قطعاً بلندگو های 2 الی 3 اینچ قادر به پخش صدای مطلوب و با کیفیت گوینده را نخواهند داشت.

برای رفع همچنین موردی بایستی از بلندگو های جانبی 5 الی 8 اینچ دکوراتیو استفاده نمود که برای تغذیه بلندگو های عنوان شده نیاز به پاور یا پاورمیکسر خواهید بود.

پاورمیکسر PEM-600R صامع یکی از پر مصرف ترین تجهیزات صوتی صامع در سالن های کنفرانس با ابعاد بزرگ و متوسط می باشد. دارای 6 ورودی لاین و میکروفون و به ازای هر خط میکروفون ولوم های مجزای BASS و TREBLE و ECHO تعبیه و طراحی شده است.

دارای 2 پاور 100 وات RMS همراه با ولوم MASTER و BASS و TREBLE مجزا به ازای هر پاور

دارای اکو دیجیتال با DELAY و REPEAT

USB PLAYER همراه با رکورد صدا بر روی USB و SD CARD و خروجی های متعدد برای تجهیزات جانبی از جمله LINE IN و LINE OUT و خروجی های رکورد و در نهایت خروجی مجزای 8 اهم به ازای هر پاور این دستگاه را پرکاربرد تر نموده است.

همچنین وجود 6 ورودی لاین و میکروفون باعث تنوع ورودی و استفاده دیگر تجهیزات صوتی گردیده است.

لازم به ذکر می باشد که پاورمیکسر PEM-600R تنها برای استفاده در سالن های کنفرانس طراحی نشده و تنوع کاربری همراه با قابلیت های متنوع موجود در پاورمیکسر PEM-600R را نه تنها در سالن های کنفرانس بلکه در کلیه سالن های نیازمند به تجهیزات صوتی را نیز مرتفع نموده است.