بلندگو کنفرانسی SP 6 صامع

50 وات

بلندگو اهمی 6 INCH – 8 OHM

بدنه MDF همراه با روکش ملامینه

آکوستیک داخلی

پایه نصبی همراه با مفصل و زانویی

طراحی شده برای سالن های کنفرانس

بلندگو کنفرانسی SP 6 صامع

بلندگو کنفرانسی SP 6 صامع

بلندگو ها به صورت کلی وسیله ای هستند که سیگنال ها و انرژی های الکتریکی را به امواج صوتی تبدیل می کنند.

عموماً بلندگو در فضا های متنوع جهت افزایش صوت گوینده و یا تجهیزات صوتی مانند ادوات موسیقی ، پلیر ها و تجهیزاتی از قبیل میکروفون های بی سیم و میکروفون های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به حوزه فعالیت این شرکت و موارد مورد بحث ، بلندگو های مورد استفاده در سالن های کنفرانس مورد نظر می باشد.

سالن های کنفرانس جهت هم افزایی تفکرات و نظرات چندین نفر ساخته و طراحی می گردند. برای ارائه مطالب از طرف هر یک از حضار نیاز به افزایش صدای فرد مخاطب خواهد بود. لذا جهت افزایش صوت سخنران و افزایش مطلوبیت صدای فرد مورد نظر ، بلندگو های جانبی در سالن های کنفرانس جانمایی می گردد.

با وجود این گونه بلندگو ها که بلندگو کنفرانسی SP6 صامع نیز از جمله همین گونه بلندگو کنفرانسی می باشد ، صدایی فراگیر در سالن به وضوح قابل شنیدن می باشد.

صدا و صوت فراگیر بدین معنی است که صدای فرد گوینده و یا سخنران پس از دریافت از میکروفون کنفرانس در تمام سالن به یک میزان دارای بلندی صدا باشد.

با وجود بلندگو های کنفرانس SP6 صامع در سالن های کنفرانس ، خروجی صدا تنها از بلندگو های میکروفون کنفرانس نبوده و سیگنال های صوتی توسط مرکز کنترل میکروفون کنفرانس به آمپلی فایر و یا پاور میکسر و از پاور میکسر به بلندگو های کنفرانسی SP6 صامع منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد که بلندگو های کنفرانسی SP6 صامع تنها برای سالن های کنفرانس طراحی و تولید نشده است و این نوع بلندگو را می توان در سالن های کوچک اجتماعات ، مراکز عمومی از قبیل پاساژ های تجاری ، ادارات و ترمینال های ورودی قطار و فرودگاه ها نیز استفاده نمود.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس