پروسسور تصویر HD مدل ZM52 صامع
سوئیچ اتوتراک با کانکتور ورودی SDI 4 کانال
قابلیت ارتباط کانکتور دوربین 422/485/232
قابلیت ارتباط مولتی پروتکل با کلیه دوربین های HD
قابلیت ارتباط با میکسر تصویر
قابلیت ارتباط با تبلت و استفاده از نرم افزار مدیریت سیستم صوت و تصویر سالن
خروجی تصویر SDI
کاربری آسان USER FRIENDLY

پروسسور تصویر HD مدل ZM52 صامع

پروسسور دستگاه پردازشگر ، سوئیچر صدا و تصویر فرمان پذیر می باشد که عموماً جهت مدیریت صدا و تصویر در سالن های کنفرانس نصب و راه اندازی می گردد .

همان طور که در مقالات قبلی و مربوط به پروسسور PR 55 صامع عنوان شد پروسسور ها به دو گروه کلی فرمان پذیر و غیر فرمان پذیر دسته بندی می شوند . در پروسسور های فرمان پذیر تجهیزات دیگر قابلیت ارسال دیتا و فرمان را به این نوع پروسسور ها را دارند اما نوع دیگر عموماً فرمان پذیری از دستگاه های دیگر را ندارند .

مشخصة تفاوتی پروسسور PR 55 و پروسسور ZM 52 در تنوع منوی کاربری و عمومیت در ارتباط با دیگر دستگاه ها می باشد بدین معنی که در مدل PR 55 تنها می توان به سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس صامع از قبیل TS-1502 ، KM-20 و DH-7 نصب و راه اندازی گردد اما در مدل پروسسور های ZM 52 تنوع نصب در سیستم های کنفرانس نا محدود بوده و شما قادر به نصب این نوع پروسسور به کلیه سیستم های کنفرانس دیجیتال و میکروفون کنفرانس اتوتراک خواهید بود .

پردازشگر مرکزی در پروسسور فوق دارای قابلیت های فراوانی از جمله نصب نرم افزار های کاربردی برای دیگر میکروفون های کنفرانس همچنین دارای منوی کاربردی و تنوع ورودی های متعدد و خروجی های متعدد جهت ارتباط با دیگر دستگاه ها و به خصوص با توجه به تنوع دوربین در بازار موجود قابلیت ارتباط دیتا با کلیه دوربین های مولتی پروتکل را در خود دارد .

از جمله میکروفون کنفرانس های نصب شده با پروسسور ZM 52 می توان به برند های نامی AKG ، TAIDEN ، CREATOR ، SENNHEISER ، BOSCH و دیگر برند های موجود نام برد .

لازم به ذکر می باشد جهت نصب اینگونه میکروفون کنفرانس که اسامی آن ها در بالا قید شد بایستی قبل از نصب و راه اندازی نرم افزار مورد نیاز میکروفون کنفرانس مورد نظر در پروسسور ZM 52 نصب گردد.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس