شرکت هواوی در جدیدترین رویداد خود، تبلت میت پد پرو، دو لپ تاپ سری میت بوک، دو تلویزیون اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند ساوند ایکس را معرفی کرد.

جدیدترین لپ تاپ‌های هواوی در دو اندازه ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی و با طراحی و سخت افزار یکسان عرضه خواهند شد. هر دو لپ تاپ به نمایشگرهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و حاشیه‌های باریک و حسگر اثرانگشت مجهز هستند. ضمناً وب کم مخفی نیز به زیبایی هرچه تمام تر در صفحه کلید آن قرار گرفته است. این دو لپ تاپ با پردازنده‌های نسل دهم AMD رایزن ۵ و اینتل Core i5 و Core i7 و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX250 و ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابات حافظه‌ی SSD عرضه می‌شوند. سیستم عامل آنها ویندوز ۱۰ است؛ اما در صورت تمایل، امکان خرید نسخه لینوکس برای علاقه مندان وجود دارد.

رونمایی از اسپیکر هوشمند ساوند ایکس

اسمارت اسکرین های بزرگ هواوی در ابعاد ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه خواهند شد. این دو تلویزیون هوشمند LED 4K از فناوری HDR کوانتوم دات پشتیبانی می‌کنند و به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز هستند. این تلویزیون‌ها به طور کامل NTSC را پوشش میدهند و از تکنیک فشرده‌سازی دینامیک MEMC برای فرم ریت های یکنواخت تر بهره می برند. هواوی در بالای این تلویزیون‌ها یک دوربین پاپ آپ افزوده است که از آن می‌توان برای ویدئوکنفرانس با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل استفاده کرد.

از مشخصات تلویزیون‌های جدید هواوی تراشه چهارهسته‌ای هواوی Honghu 818، چهار گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اختصاصی هواوی (هارمونی) است. این سیستم عامل قابلیت های منحصر به فردی مانند هواوی Share و کنترل اسمارت هوم و امکان ارسال تصویر دو گوشی هوشمند به صورت همزمان در تلویزیون‌ را در اختیار کاربر می گذارد. این اسمارت اسکرین ها به سه درگاه HDMI نوع ۲، یک درگاه اترنت، یک درگاه یو‌ اس بی نوع ۳، یک خروجی AV، بلوتوث 5 و وای فای با باند دوگانه مجهز هستند و هواوی برای ارائه صدایی طبیعی تر از سیستم صوتی ۹ اسپیکره استفاده کرده است.

کمپانی هواوی در تقلا برای بازگشت به صنعت تراشه
این مقاله را بخوانید

اسپیکر هوشمند ساوند ایکس هواوی ثمره همکاری با Devialet، یکی از شرکت‌ها فرانسوی تولیدکننده تجهیزات صوتی است که از دو ساب ووفر ۳/۵ اینچی و خروجی ۶۰ واتی بهره می‌برد. برای تقویت صدای این اسپیکر از ساب مدل SAM استفاده شده است که توانایی تولید اصوات زیر تا ۴۰ هرتز و اصوات بلند تا ۹۳ دسی بل را دارد. این اسپیکر هوشمند از طریق NFC با دستگاه های دیگر جفت می‌شود و با کمک سیستم HiLink، هواوی تمامی کارایی های اسپیکر هوشمند سنتی مانند امکان اتصال به لوازم دارای کنترل هوشمند و اجرای دستورها صوتی را خواهد داشت. ساوند ایکس به تراشه ۱/۵ گیگاهرتزی مدیاتک MT8518 و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث نسخه ۵ و وای فای با باند دوگانه مجهز است.

لینک های مرتبط: میکروفون کنفرانس ، قیمت میکروفون اتاق کنفرانس ، خرید تجهیزات سالن کنفرانس ، خرید سیستم صوتی کنفرانس