فروش سیستم کنفرانس شامل تجهیزات صوتی، تصویری و نورپردازی می شود که با توجه به نیاز کابر و برند مورد نظر می تواند امکانات متفاوتی را دربرگیرد. سیستم کنفرانس، غالبا متشکل از کنسول کنفرانس، منبع تغذیه و کابل های ارتباطی است. بهره گیری از این سیستم ها، کمک می کند تا سخنان حضار دریافت و پس از تقویت در سالن پخش شود. از این رو تجهیزات صوتی که قلب سیستم کنفرانس را تشکیل می دهند از میکروفون، میکسر، تقویت کننده، باند و کابل تشکیل شده است.

بعلاوه فروش سیستم کنفرانس شامل دستگاه های آنالوگ و دیجیتال می شود که هر یک کاربری خاص خود را دارند و متناسب با نیاز کاربر معرفی خواهند شد. سیستم های آنالوگ که عمدتا اطلاعات را از طریق سیم انتقال می دهند، تنها توانایی دریافت صوت و پخش آن را دارند. اما سیستم های جدید علاوه بر دریافت، تقویت و انتقال صوت توانایی ترجمه همزمان سخنرانی را به زبان های مختلف فراهم می آورند. بعلاوه سیستم رای گیری نیز یکی دیگر از امکانات طراحی شده در نمونه جدید سیستم های کنفرانس است. با این وجود، سیستم های دیجیتال این قابلیت را دارند تا به صورت همزمان به سیستم ضبط تصویر سالن متصل شده و با توجه به پخش صوت سخنران به صورت همزمان تصویر وی را نیز پخش نمایند.

فروش سیستم کنفرانس تنها محدود به تجهیزات صوتی نبوده و تجهیزات تصویربرداری را نیز دربرمی گیرد. این امکانات شامل دوربین های روباتیک، انواع میکسرهای حرفه ای، رکوردهای تصویر به صورت زنده، کنترلر دوربین های رباتیک، سیستم اتوتراکینک و … می باشد. دیتاپروژوکتر و نمایشگرها نیز در بسیاری از سالن های کنفرانس امروزی مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت پنل های رومیزی، تاچ اسکرین های حرفه ای و بردهای هوشمند در سالن های کنفرانس نصب می شود.

سامسونگ عرضه‌ی تراشه‌های ۳ نانومتری آغاز می‌کند
این مقاله را بخوانید

شما می‌توانید سیستم کنفرانس را از طریق فروشگاه‌های الکترونیکی و یا از طریق شرکت‌های فروش سیستم های کنفرانس تهیه کنید. در این راستا، شرکت‌هایی وجود دارند که به فروش سیستم‌های کنفرانس و تجهیزات جانبی آن می‌پردازند مانند شرکت صامع.

همچنین، در صورتی که نیاز دارید تا سیستم کنفرانس برای یک محیط خاص از جمله یک سالن کنفرانس یا اتاق جلسات بزرگسالان طراحی و نصب شود، می‌توانید به شرکت‌ صامع جهت مشاوره تخصصی در این زمینه مراجعه کنید.

در هر صورت، برای خرید سیستم کنفرانس باید به نیازهای خود و بودجه موجود خود توجه کنید و بهتر است پیش از خرید، مشاوره از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه دریافت کنید.

لینک های مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس  شرکت صامع ، میکروفن رومیزی