معرفی سه اسپیکر جدید سونی Extra Bass

تعداد بسیاری از کاربران تمایل دارند که جهت مصارف خانگی از اسپیکرهای هوشمندی استفاده نمایند که به دستیار صوتی مجهز باشند. البته اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی نیز محبوب و موردعلاقه هستند و توجه کاربران زیادی را به خود جذب کرده اند. قابل حمل بودن این اسپیکرها مزیت آنها محسوب میشود زیرا نمیتوان به راحتی اسپیکرهایی همچون هوم پاد یا اکو استودیو را به جاهای مختلف حمل کرد. اخیراً شرکت سونی سه هدفون جدید سری اکسترا بیس با قابلیت های جذابی را معرفی کرد. در ادامه به معرفی سه اسپیکر جدید سونی Extra Bass خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

کیفیت صدای هدفون های خانواده اکسترا بیس که سونی به تازگی معرفی کرده است، در مقایسه با مدل های قبلی بهتر و از نظر طراحی نیز بهبود یافته است. کاربران با بودجه های مختلف میتوانند طبق ‌سلیقه شان یکی از محصولات جدید سونی را تهیه نمایند.

معرفی سه اسپیکر جدید سونی Extra Bass

کمپانی سونی برای بهبود کیفیت صدای اسپیکرهای جدید اکسترا بیس قصد دارد رادیاتورهای پسیو اسپیکرها را به بخش کناری شان منتقل نماید. البته ناگفته نماند این رادیاتورها در مدل XB23 به بخش‌های بالایی و پایینی منتقل شده اند. رادیاتورهای پسیو که بعضی افراد از آنها با نام اسپیکر پسیو نیز یاد میکنند، ظاهری مانند ساب ووفر دارند و در اندازه های مختلف ساخته میشوند. این رادیاتورها به بهبود عمق بیس اسپیکر کمک قابل توجهی خواهند کرد. یکی از قابلیت های جالب اسپیکرهای خانواده اکسترا بیس سونی، برخورداری از همین رادیاتورهای پسیو می باشد.

سونی اعلام کرده است که رادیاتورهای پسیو بکار رفته در هدفون های SRS-XB23 و SRS-XB33 و SRS-XB43 بیس قدرتمندتری دارند. سونی جهت دستیابی به این هدف به استفاده از دیافراگم غیردایره ای روی آورده تا قدرت صدا را افزایش و میزان انحرافش را کاهش دهد. در مدلهای XB23 و XB33 رادیاتورهای پسیو به صورت بیضی شکل بیضی هستند اما با این حال این قطعات در مدل XB43 بیشتر مستطیلی شکل به نظر می آیند.

طرح‌های مدرنی که جایگزین اتاق کنفرانس خواهند شد
این مقاله را بخوانید

در مدل جدید اسپیکر های سری اکسترا بیس مانند مدلهای قبلی این خانواده از حالت صوتی Live Sound نیز استفاده میشود. حالت ‌Live Sound در واقع شبیه ساز صدای سه بعدی محسوب میشود. کسانی که فرصت کار با این قابلیت را دارند، گفته اند که Live Sound صدا را به نوعی شبیه سازی میکند که گویی حضوری در حال گوش دادن به صدای خواننده هستید. حتی کاربران در صورت تمایل میتوانند هر سه اسپیکر را به صورت عمودی بر روی سطح های مدنظر قرار دهند.

طبق اعلام شرکت سونی، اسپیکرهای SRS-XB23 و SRS-XB33 و SRS-XB43 با بهره مندی از گواهی IP67 در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم و ضد زنگ می باشند. هم چنین دو مدل XB23 و XB33 در برابر وارد شدن ضربه نیز مقاوم هستند. این اسپیکرها طبق گفته سونی در برابر ضربه و شوک ناگهانی و خراشیدگی مقاوم می باشند. این میزان مقاومت برای اسپیکرهای سونی بسیار عالی هستند زیرا سبب میشود کاربر با خیال آسوده تری بتواند آنها را در محیط های خارج از خانه استفاده نماید.

اسپیکرهای XB33 و XB43 همچون مدلهای قبلی خانواده اکسترا بیس از چراغ های ساطع کننده نور داخلی برخوردارند که امکان استفاده از آنها از طریق اپلیکیشن های ویژه Fiestable و Music Center سونی مهیا شده است. از طریق این نرم افزارها، میتوانید کاری کرد که نورپردازی اسپیکر با بیت آهنگ همگام سازی گردد یا حتی رنگ چراغ ها را عوض یا آنها را خاموش کرد.

طبق گفته شرکت سونی اسپیکرهای XB33 و XB43 با هربار شارژ قادرند ۲۴ ساعت موسیقی پخش کنند. مدل دیگر، مدل جمع و ‌جورتر XB23 است که با هر‌بار شارژ حداکثر ۱۲ ساعت دوام می آورد.

کمپانی TSMC نمی‌تواند تقاضای اپل را برای تولید تراشه‌های ۳ نانومتری کاملاً تأمین کند
این مقاله را بخوانید

لینک های مرتبط: میکروفون کنفرانس ، قیمت میکروفون اتاق کنفرانس ، خرید تجهیزات سالن کنفرانس ، خرید سیستم صوتی کنفرانس