میکروفون رومیزی کنفرانس

میکروفون کنفرانس یکی از اجزای بسیار مهم در سیستم های کنفرانس می باشد وظیفه اصلی میکروفون کنفرانس دریافت مناسب و بدون نویز صدای سخنران است میکروفون های کنفرانس انواع مختلفی دارند میکروفون های دستی میکروفون های رومیزی و میکروفون های ریاست.
میکروفون ها به دو دسته با سیم و بی سیم تقسیم می شوند که هر دو وظیفه انتقال صوت را برعهده دارند تفاوت اصلی آنها این است که میکروفون های با سیم اطلاعات را از طریق کابل ها به دستگاه گیرنده ارسال می‌کنند ولی میکروفون‌های بیسیم اطلاعات را از طریق امواج صوتی انتقال می دهند در ادامه این مقاله کوتاه می‌خواهیم به میکروفون کنفرانس های شرکت صامع بپردازیم

میکروفون رومیزی کنفرانس
میکروفون کنفرانس های صامع میکروفون های حرفه ای طراحی شده برای استفاده در سالن های کنفرانس و سمینار ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب می باشند محصولات صامع از کیفیت و بازدهی بسیار بالایی برخوردار هستند کیفیت در میکروفون کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار است دلیل مشخص است هرچه حدود صدا واضح تر باشد در واقع رساتر باشد در نتیجه صدایی که در جلسات پخش می شود نیز یکنواخت تر خواهد بود و به کیفیت برگزاری جلسه نیز افزایش پیدا می کند
به طور کلی از میکروفون های کنفرانس برای تقویت صدا در سالن های کنفرانس و ایجاد یک سیستم منظم جهت سخنرانی استفاده می شود این سیستم کمک می‌کند تا در جلسات همه افراد به طور مجزا و به نوبت سخنرانی نمایند و تمامی کسانی که در جلسه شرکت دارند صدای فرد سخنران را به خوبی بشنوند البته امکانات دیگری نیز وجود دارد که کمک شایانی به برگزاری جلسه می کند مانند امکان رأی گیری. در نهایت شما عزیزان می توانید برای شرکت یا سازمان خود جهت راه اندازی سالن کنفرانس با کارشناسان فروش صامع تماس حاصل فرمایید و نیاز خود را مطرح نمایید مشاوران شرکت صامع بهترین پیشنهاد را برای سالن همایش و اتاق کنفرانس شما مطرح خواهند کرد رضایت مشتریان مهمترین اصل شرکت صامع است.

تجهیزات اتاق کنفرانس
این مقاله را بخوانید

شرکت صامع با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان صامع ارائه دهد.

چیره‌ دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌ روزترین امکانات تولید  زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در شرکت صامع  گردند. شرکت صامع متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با  نصب و اجرای سیستم های کنفرانس به مراجعان گرامی ارائه می گردد.

دارندگان و کاربران تمامی دستگاه های این برند ، می توانند با تماس یا حضور در شرکت صامع و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیازرا دریافت نمایند.

لینک های مرتبط :  سیستم پیجینگ  ،  میکروفون کنفرانس ،  راه اندازی اتاق کنفرانس