پروسسور تصویر

پروسسور تصویر PR55 صامع

سوئیچ اتوتراک با کانکتور ورودی SDI 4 کانال
قابلیت ارتباط کانکتور دوربین 422/485/232
قابلیت ارتباط مولتی پروتکل با کلیه دوربین های HD
قابلیت ارتباط با میکسر تصویر
قابلیت ارتباط با تبلت و استفاده از نرم افزار مدیریت سیستم صوت و تصویر سالن
خروجی تصویر SDI

دیپ سوییچ جهت نصب و راه اندازی کلیه دوربین ها با پروتکل های pelco- d / visca

قابلیت نصب 4 دوربین chain و direct
کاربری آسان USER FRIENDLY

پروسسور تصویر PR55 صامع

پروسسور دستگاه پردازنده ای است که قابلیت آنالیز و فرمان به صدا و تصویر را در خود دارد. پروسسور ها به دو دسته آنالوگ و یا دستی و دیجیتال و یا فرمان پذیر تفکیک می شوند.

پروسسور PR 55 از جمله پروسسور های دیجیتال و فرمان پذیر در سیستم های اتوتراک و تصویر برداری سیستم های کنفرانس دیجیتال می باشد.

 همان طور که در مقالات میکروفون کنفرانس عنوان شد ، سیستم های کنفرانس در دو قالب آنالوگ و دیجیتال دسته بندی می گردند . در سیستم های دیجیتال و یا اتوتراک شما نیاز به پروسسوری جهت پردازش تصویر های دوربین های هوشمند سالن کنفرانس خواهید داشت .

عموماً سالن های کنفرانس که در آن ها از سیستم و میکروفون کنفرانس دیجیتال و اتوتراک استفاده می نمایند نیاز به تعداد مشخصی دوربین دارند . تقریباً به صورت عموم از 2 الی 4 دوربین در سالن های کنفرانس استفاده می گردد.

حال برای پردازش ، سوئیچ و فرمان دوربین ها نیاز به پروسسور تصویر داریم . همچنین این نوع پروسسور ها جدا از ارسال فرمان های مورد نیاز دوربین ، خود این پروسسور ها نیز فرمان پذیر می باشند.

بدین معنی که مرکز کنترل سیستم کنفرانس دیتا و فرمان مربوط به هر یک از میکروفون ها را به پروسسور ارسال می نماید و پروسسور فرمان دریافتی را پس از سوئیچ تصویر بر روی دوربین مورد نظر ارسال و میزان چرخش و زوم دوربین را به دوربین مورد نظر ارسال می نماید.

توسط همین دیاگرام وقتی میکروفون کنفرانس فعال گردید فرمان از مرکز کنترل سیستم کنفرانس به پروسسور و از پروسسور به دوربین ارسال می گردد و دوربین مورد نظر به سمت میکروفون فعال حرکت می نماید .

پروسسور های PR 55 صامع در عموم سالن های کنفرانس و میکروفون کنفرانس دیجیتال و اتوتراک قابل استفاده می باشد.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس