پروژکتور پرچمدار سری LG CineBeam معرفی شد

شرکت ال جی پروژکتور رده‌ بالای جدیدی معرفی کرده که در فاصله‌ی کمتر از ۱۰ سانتی‌متر از دیوار می‌تواند تصویری ۱۰۰ اینچی ایجاد نماید. این پروژکتور لیزری وضوح 4K دارد.

کمپانی ال جی روز گذشته جدیدترین پروژکتور پرچم‌دار کوتاه‌برد سری CineBeam را که با نام HU915QE شناخته می‌شود رونمایی کرد. این پروژکتور لیزری سه کاناله‌ی 4K به روشنایی فوق‌العاده‌ی ۳٬۷۰۰ لومن از نگاه مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا دست پیدا کرده است و در فاصله‌ی تنها ۹٫۸ سانتی‌متر از دیوار، تصویری به بزرگی ۱۰۰ اینچ به نمایش می‌گذارد.

به گفته‌ی شرکت ال جی این پروژکتور جدید دارای نسبت پرتاب ۰٫۱۹ است. دیگر پروژکتورهای کوتاه‌برد نظیر AWOL LTV-3500 برای نمایش تصویری ۱۰۰ اینچی باید ۲۴٫۹ سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشند.

همچنین شرکت ال جی می‌گوید می‌توانید پروژکتور جدید را در فاصله‌ی ۱۸٫۳ سانتی‌متر از صفحه‌نمایشی ALR قرار دهید تا محتوا را در ابعاد ۱۲۰ اینچ با کنتراست بهبود یافته و وضوح بالا مشاهده نمایید؛ حتی اگر در روز روشن نور خورشید به داخل اتاق بتابد. البته برای عملی کردن این کار باید ۱٬۰۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنید.

سری LG CineBeam

 پروژکتور رده‌ بالای LG HU915QE مبتنی‌بر webOS است و به شما امکان می‌دهد در زمانی سریع به سرویس‌های استریم نظیر نتفلیکس دسترسی پیدا کنید. این پروژکتور از Screen Mirroring و AirPlay 2 اپل پشتیبانی می‌کند و مجهز به دو درگاه USB 2.0 است. به گفته‌ی شرکت ال جی، پروژکتور جدید اسپیکر ۲٫۲ کاناله‌ی ۴۰ وات دارد و از سه درگاه HDMI eARC استفاده می‌کند تا به سیستم صوتی سینمای خانگی متصل شود.

سومین کنفرانس بین المللی الکترونیک و شبکه های هوشمند
این مقاله را بخوانید

کمپانی ال جی می‌گوید پروژکتور لیزری CineBeam HU915QE تا پیش از پایان نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار می‌شود. شرکت ال جی در اطلاعیه‌اش قیمت محصول را اعلام نکرد، اما این پروژکتور اکنون با قیمت ۵٬۹۹۶٫۹۹ دلار در فروشگاه B&H برای پیش‌خرید دردسترس قرار گرفته است.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم صوتی سالن جلسات ، قیمت سیستم صوتی میز کنفرانس ، تجهیزات مورد نیاز سالن کنفرانس