نام پروژه :اداره کل بیمه سلامت اصفهان
سیستم کنفرانس  1502اتو تراک دیجیتال صامع
سیستم تصویر برداری اتوماتیک سونی
سیستم صوت فراگیر صامع
سیستم دیتا سنتر نمایش

پس از نصب و راه اندازی 4 سالن در بیمه سلامت استان تهران و رضایت مدیران استانی از سالن های کنفرانس و تجهیزات و سیستم کنفرانس صامع و بازدید مدیران اداره کل بیمه سلامت  اصفهان از تجهیزات منصوب در تهران ، تاییدیه نصب سیستم کنفرانس TS-1502 صامع در اداره کل بیمه سلامت اصفهان صادر گردید.

در سالن کنفرانس اداره کل بیمه سلامت اصفهان 1+20 میکروفون کنفرانس صامع مدل TS-1502 نصب و راه اندازی گردید . همچنین در سالن فوق 3 عدد دوربین FULL HD به همراه رکوردر و پروسسور تصویر همراه با سیستم انتقال صدا و تصویر در بستر اینترنت (ویدئو کنفرانس) نصب و راه اندازی شد.

در سالن فوق همچنین جهت نمایش تصاویر دوربین های FULL HD و همچنین پرزنت از طریق لپ تاپ و یا کامپیوتر ، 5 عدد مانیتور 50 اینچ به همراه دیتا پروژکتور و پرده نمایش نیز نصب گردید . بر روی میز کنفرانس 6 عدد VSP پنل جهت ارتباط با این نمایشگر ها نیز نصب و راه اندازی شد .

همچنین جهت افزایش صدا و افزایش کیفیت صدای گویندگان از سیستم صوت فراگیر با 4 عدد بلندگو SP8 به همراه پاور میکسر PEM 600R نیز در سالن فوق نصب شد .

سالن کنفرانس اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان یکی از پر ترافیک ترین سالن های کنفرانس در این استان بوده که مورخ 20/04/1395 به اتمام رسید و مورد رضایت مدیران این سازمان قرار گرفت .