سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی

اجرا شده توسط شرکت محترم ماشین های اداری بهدانی

سیستم کنفرانس صامع دیجیتال 1502

سیستم صوت فراگیر صامع

سیستم تصویر برداری سونی

یکی از سالن های کنفرانس خاص در استان خراسان جنوبی سالن کنفرانس مدیریت و برنامه ریزی در این استان می باشد .

به جهت پرترافیک بودن و تعداد نفرات نیز این سالن از جمله سالن های منحصر به فرد در این استان است . پیرو رزومه و فعالیت قبلی شرکت ماشین های اداری بهدانی (نماینده رسمی شرکت صامع در استان خراسان جنوبی) اجرای سالن فوق از طرف مدیران سازمان مدیریت به این شرکت محول شد .

سالن فوق به سبب نوع چیدمان صندلی و میز کنفرانس همچنین نوع دیوار پوش و دکوراسیون خاص ، نیاز به یک سیستم مولتی مدیا برای سیستم کنفرانس و تصویربرداری بود . لذا با تعامل مدیران فن آوری سازمان نظر به نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس TS-1502 گردید .

در سالن فوق به تعداد صندلی های حاضر 52 عدد میکروفون شرکت کننده TS-1502 D به همراه یک عدد میکروفون ریاست TS-1502 C نصب و راه اندازی گردید .

4 عدد بلندگو SP8 به همراه پاورمیکسر PEM 600R بابت صوت فراگیر در سالن فوق به جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی نصب و راه اندازی شد .

همچنین 3 عدد دوربین SONY اتوتراکینگ جهت تصویربرداری اتوماتیک و نمایش تصاویر دوربین ها و ضبط و آرشیو تصاویر دریافتی بر روی رکوردر صامع صورت گرفت .

پس از اجرا و نصب و راه اندازی سیستم های فوق در سالن کنفرانس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی توسط مدیران اجرایی شرکت ماشین های اداری ، از طرف مدیران این سازمان تقدیرنامه ای به جهت رضایت کمی و کیفی این پروژه به شرکت ماشین های اداری بهدانی ارائه شد .

پروژه فوق مورخ 15/06/1398 تحویل و مورد بهره برداری قرار گرفت .