ادعای مدیرعامل هواوی درباره فناوری های این شرکت

یو چنگدونگ، مدیرعامل هواوی نقش بسیار پر رنگی در  کسب‌ و کار محصولات مصرفی شرکت هواوی دارد. همچنین اشتیاق بسیار فراوانی به کار خود دارد  در واقع یکی از افراد مهمی است که در موفقیت گوشی‌های هوشمند این شرکت نقش اساسی داشته است. چنگدونگ اکنون ادعا میکند شرکت‌های دیگر به‌ سختی قادر خواهند بود به بسیاری از فناوری‌های کنونی شرکت هواوی دست یابند.

یو چنگدونگ اخیراً اعلام کرده است شرکت هواوی فناوری‌های بسیار زیادی دراختیار دارد که تعداد درخورتوجهی از آن‌ها برترین و پیشرفته‌ترین‌های صنعت تکنولوژی میباشند و پیشی گرفتن از آن‌ها برای سایر شرکت‌ها بسیار دشوار است.

به‌عنوان مثال، او به شیشه‌ی Kunlun اشاره نمود که با سری میت ۵۰ این شرکت عرضه شده است و دوام آن ۱۰ برابر بیشتر از سایر پنل‌های OLED است. او همچنین به ویژگی ارتباط ماهواره‌ای اشاره کرده است که تیمی با میانگین سنی ۳۰ سال آن را توسعه داده‌اند. برند چینی اولین شرکتی است که فناوری مذکور را در صنعت گوشی‌های هوشمند ارائه داد.

هواوی‌ سنترال مینویسد XMAGE یکی دیگر از فناوری‌های اختصاصی شرکت هواوی به‌ حساب می‌آید که به‌گفته‌ی این شرکت، تغییرات چشمگیری در صنعت تصویربرداری گوشی‌های هوشمند ایجاد میکند. هواوی معتقد است XMAGE می‌تواند انقلاب جدیدی در عکاسی با موبایل ایجاد کند و تأثیر استفاده از این قابلیت در سری میت ۵۰ به‌خوبی قابل تشخیص است.

مدیرعامل هواوی

یو چنگدونگ پیش‌ از این عنوان کرده بود :

مشکل ۱۰ سال قبل این بود که هیچ‌ کس برند هواوی را نمی‌شناخت یا به آن اهمیت نمیداد، اما امروز ما فناوری‌های مهم فراوانی را دراختیار داریم.

چنگدونگ همچنین تأکید کرد فناوری‌های نوآورانه‌ی شرکت هواوی با تلاش و کوشش بسیار زیاد توسعه یافته‌اند و این کمپانی هیچ‌وقت از چالش‌های پیش‌روی خود هراسی ندارد و به سرمایه‌گذاری در تحقیق‌وتوسعه ادامه خواهد داد تا همچنان به صعود در صنعت ادامه دهد.

نفوذ و بازیابی داده‌های تراشه‌ی M1 اپل
این مقاله را بخوانید

او همچنین یادآوری کرد که میت ۷ یکی از موفقیت‌های تجاری بزرگ شرکت هواوی بوده است؛ زیرا این شرکت در ابتدا انتظار فروش بالایی برای آن نداشت اما با استقبال بی‌نظیر مردم سرتاسر چین مواجه شده است.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت میکروفن رومیزی ، تجهیز سالن کنفرانس