اسپیکر قدرتمند GTK-PG10 سونی در CES 2019 رونمایی شد.

سونی قبل تر در حوزه اسپیکرهای مخصوص جشن و مراسم ورود کرده و محصولات بزرگ بلوتوثی مجهز به سیستم نورپردازی و افکت های صوتی مبتنی بر حرکت را رونمایی کرده است. اما این شرکت به همین بسنده نکرده و محصول جدیدی را که شاید بتوان تا این لحظه از آن به عنوان عجیب ترین گجت نمایشگاه CES 2019 یاد کرد، معرفی کرده است. بر این اساس، این شرکت ساعاتی پیش از اسپیکر قدرتمند GTK-PG10 سونی رونمایی کرد؛ این شرکت ظاهرا قصد دارد با این اسپیکر ویژه توجه ها را به سمت خود جلب کند.

این اسپیکر جدید دارای یک حالت ویژه به منظور برگزاری مهمانی در فضای خارجی است؛ اما بهتر است بدانیم این ویژگی چه کاربردی دارد و چه تاثیری روی کیفیت صدا می‌گذارد. سونی در این رابطه می‌گوید: «پردازنده سیگنال دیجیتالی این دستگاه میتواند به صورت خودکار تنظیمات صدا را با شرایط فضایی که در آن قرار گرفته، تطبیق دهد تا عملکرد GTK-PG10 بهینه تر از قبل شود.» اسپیکر جدید سونی دارای باتری قابل شارژ است که میتواند تا ۱۳ ساعت موسیقی پخش کند.

این اسپیکر دارای طراحی مکعب شکل است و در قسمت بالایی از دو پنل ویژه بهره می‌برد. این دو پنل با بهره مندی از نوعی طراحی ویژه، توانایی تقویت میزان پخش صدا را برای مهمانی‌های بیرون از خانه دارد. این پنل‌ها حتی کیفیت پخش صدا را نیز تا حدی بهبود میبخشند و میتوان چهار لیوان نوشیدنی را نیز روی آنها قرار داد. به علاوه، اسپیکر جدید سونی ضد آب است و این یعنی اگر نوشیدنی روی آن‌ بریزد، مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

کشور چین به ساخت تراشه‌های مبتنی‌بر گرافن روی می‌آورد
این مقاله را بخوانید

این اسپیکر از رادیو FM، بلوتوث، اتصال USB و ورودی AUX پشتیبانی می‌کند. در این اسپیکر، دکمه‌هایی ویژه برای قابلیت Mega Bass که مخصوص سونی است، قرار داده شده که میتواند لذت شنیدن موسیقی را بیشتر کند.

مطالب مرتبط: خرید تجهیزات اتاق کنفرانس ، قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، انواع سیستم صوتی کنفرانس ، میکروفون کنفرانس