انواع سیستم صوتی کنفرانس

در این مقاله کوتاه می‌خواهیم راجع به انواع سیستم صوتی کنفرانس صحبت کنیم در ابتدا می خواهیم قابلیت های سیستم صوتی کنفرانس معرفی کنیم.
1. از صحبت کردن همزمان چند نفر جلوگیری می‌کند
2. ایجاد محدودیت زمانی برای سخنرانان
3. امکان و مستندسازی صوتی و تصویری جلسات
4. روشن و خاموش کردن هر کنسول با نرم افزار
5. ترجمه همزمان
6. امکان رهگیری اعضا
7. ادغام با سیستم های ویدیویی کنفرانس

انواع سیستم صوتی کنفرانس

 

در این قسمت انواع سیستم صوتی کنفرانس را نام خواهیم برد
1. سیستم کنفرانس صوتی با سیم
2. سیستم کنفرانس صوتی بدون سیم
3. سیستم کنفرانس صوتی آنالوگ
4. سیستم کنفرانس صوتی دیجیتال
5. سیستم کنفرانس چند رسانه ای
6. سیستم کنفرانس با ترجمه همزمان
7. سیستم کنفرانس با ثبت‌نام و شناسایی
8. سیستم کنفرانس با عملکرد رای گیری
سیستم کنفرانس صوتی با سیم از سیگنال های دیجیتال و آنالوگ برای انتقال جریان صوتی توسط کابل استفاده می‌کند در سیستم های بدون سیم برای ارسال سیگنال از وای فای یا سیگنال مادون قرمز استفاده می‌شود.
سیستم های صوتی سالن کنفرانس مجموعه تجهیزاتی هستند که صدا و صوت مورد نیاز سخنرانان و کنفرانس ها را بدون نویز و انعکاس به صورت کاملاً رسا در تمام سالن کنفرانس ها پخش می کنند سیستم های کنفرانس با هم متفاوت هستند بسته به نیاز کاربران و محیط سیستم کنفرانس را باید تهیه کرد برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی شما عزیزان میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه صامع تماس فرمایید و نیاز خود را به صورت کامل برطرف نمایید.

تحریم‌ ایالت متحده ، اپل را از همکاری با شرکت چینی YMTC منصرف کرد
این مقاله را بخوانید

شرکت آوا صدای پژواک تمامی دستگاههای عرضه شده توسط این کمپانی  را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش صامع است.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت شرکت آوا صدای پژواک  در امر خدمات‌رسانی گشته است

لینک های مرتبط :  سیستم پیجینگ  ،  میکروفون کنفرانس ، قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس