اسپیکر هوشمند جدید Nest گوگل

در شرایطی که بعضی شایعات از احتمال ساخت اسپیکر جدید Nest گوگل خبر میداد، اهالی مانتین ویو به طور رسمی مهر تأییدی بر این شایعات زد. در ادامه با این خبر از سایت شرکت صامع که در خصوص اسپیکر هوشمند جدید Nest گوگل است، همراه باشید.

چندی قبل اسپیکر جدیدی در سایت‌ یکی از نهادهای رگولاتوری به ثبت رسید. آن موقع، رسانه ها اعلام کردند که این اسپیکر عضو جدیدی از خانواده Nest گوگل به شمار میرود. بعد از انتشار گزارشات ضد و نقیض، سرانجام اهالی مانتین ویو به طور رسمی ساخت این اسپیکر جدید هوشمند سری نست را تأیید نمودند.

اسپیکر هوشمند جدید Nest گوگل

رسانه ورج اعلام کرد که تصویری را به طور مستقیم از گوگل دریافت کرده که نشان دهنده اسپیکر جدیدی است. گوگل طی بیانیه کوتاهی که در‌ اختیار ورج قرار داد، اعلام کرد اعضای تیمش در خانه بر روی این اسپیکر جدید که متعلق ‌به خانواده نست است، در حال انجام کار هستند.

طراحی اسپیکر جدید نست بین Nest Mini و Google Home Max به نظر می آید و به طور عمودی بر روی سطوح مختلف قرار میگیرد. تصویری که کمپانی گوگل برای ورج فرستاد، اسپیکر جدید نست را با پوششی از جنس پارچه آبی رنگ به نمایش میگذارد. در صورتی که تصاویری که قبل تر فاش شده بود، این اسپیکر را در رنگ خاکستری نشان میداد. گوگل در کنار تصویر یاد شده، ویدئو کوتاهی نیز منتشر کرد که اسپیکر جدید را به رنگ صورتی نیز نمایش میدهد.

کالاهای سخت افزاری شرکت گوگل همیشه مدتها قبل از معرفی رسمی فاش میگردند و این موضوع برای اسپیکر جدید خانواده نست نیز صادق است. در انتها باید گفت که تا امروز اطلاعاتی در خصوص قیمت و تاریخ معرفی این اسپیکر جدید گوگل در دست نیست.

تحریم‌ ایالت متحده ، اپل را از همکاری با شرکت چینی YMTC منصرف کرد
این مقاله را بخوانید

لینک های مرتبط: میکروفون کنفرانس ، قیمت میکروفون اتاق کنفرانس ، خرید تجهیزات سالن کنفرانس ، خرید سیستم صوتی کنفرانس