برند سونی از کوچک‌ترین پروژکتورهای لیزری جهان رونمایی کرد

برند سونی ‌VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 رسماً معرفی شدند. این دو محصول شرکت سونی ابعاد کوچکی دارند و از ورودی 4K با سرعت ۶۰ فریم‌ برثانیه پشتیبانی می‌کنند.

شرکت سونی ادعا میکند VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51، کوچک‌ترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان هستند که ابعاد آن‌ها معادل ۴۲۲ در ۳۳۸ در ۱۲۹ میلیمتر است. این شرکت ژاپنی، محصولات مذکور را به‌ نحوی طراحی کرده است که میتوان به‌ راحتی از آن‌ها در محیط خانه، محل‌ کار و کلاس درس استفاده نمود. هر دو پروژکتور جدید شرکت سونی از ورودی 4K با نرخ ۶۰ فریم‌ برثانیه پشتیبانی میکنند و از لنزهای ثابت با قابلیت جابه‌جایی عمومی تا ۵۵ درصد بهره می‌برند که به‌ ادعای سونی از این‌نظر بهتر از سایر نمونه‌های موجود در بازار هستند.

شرکت سونی

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، هر دو پروژکتور لیزری جدید سونی از سطح روشنایی بسیار بالایی بهره می‌برند که باعث میشود حتی در اتاق‌هایی با نور زیاد، تصاویری واضح را به‌ نمایش بگذارند. همان‌طور که اشاره شد، حداکثر روشنایی VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 به‌ ترتیب ۶۴۰۰ و ۵۲۰۰ لومن است. این دومحصول از فناوری Reality Creation و Reality Text برای بهبود وضوح تصویر و همچنین افزایش وضوح متن‌ها استفاده می‌کنند. قابلیت Bright View نیز تضمین میکند که در محیط‌های روشن نیز رنگ‌های دقیقی نمایش دهد. علاوه‌ براین، سیستم فیلتر گردوغبار تعبیه‌ شده روی این دو دستگاه باعث می‌شوند نیازی به تمیزکردن مداوم آن‌ها نداشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های پروژکتورهای VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 میتوان به امکان روشن‌شدن خودکار (Auto Power On)، انتخاب خودکار ورودی (Auto Input Select)، تشخیص سیگنال و سوئیچ براساس آن، اشاره کرد. سیستم خودکار تنظیم نور خروجی روی این دو محصول به‌منظور کاهش مصرف انرژی، روشنایی را براساس نور محیط کاهش می‌دهد. امکان کپی تنظیمات پروژکتورها ازطریق USB به محصولات دیگر نیز دردسترس کاربران است.

ارزش بازار اپل به زیر دو تریلیون دلار رسید
این مقاله را بخوانید

VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 به‌ ترتیب با قیمت قیمت ۵۵۰۰ دلار و ۴۵۰۰ دلار در نوامبر سال جاری روانه‌ی بازار میشوند .

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، قیمت میکروفون سالن کنفرانس ، اجرای سالن کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ایرانی