تبدیل هر سطحی به اسپیکر با گجت چینی

شرکت چینی دوراموبی با استفاده هوشمندانه تکنولوژی هدایت استخوانی، گجت بسیار جذابی طراحی کرده که تبدیل هر سطحی به اسپیکر به راحتی با آن امکان پذیر است.

جالب است بدانید که وظیفه پرده گوش در فرآیند‌ شنوایی، رمزگشایی لرزشهای ناشی از امواج مکانیکی صوت و تبدیل آنها به ارتعاشات قابل درک توسط گوش داخلی است. اما حتی موقعی که گوش هایتان را بگیرید، میتوانید کم و بیش صدای خود را البته با کیفیتی متفاوت، بشنوید یا اگر به صدای ضبط شده خودتان گوش دهید، آنچه که میشنوید متفاوت از چیزی است که هنگام صحبت کردن شنیده اید زیرا سرعت و کیفیت انتقال صدا در هوا با استخوان متفاوت است و به همین خاطر فرد به کمک القای استخوانی صداهای زیر را کامل تر و بهتر میشنود.

تبدیل هر سطحی به اسپیکر با گجت چینی

هدایت یا القای استخوانی، فناوری ای است که در عینک گوگل نیز به کار برده شده است و نمونه اولیه اش نزدیک به دو قرن قبل توسط بتهوون ابداع و با موفقیت امتحان شد و تا بدین لحظه پیشرفت های زیادی را شاهد بوده است. هدف این تکنولوژی، ایجاد جایگزینی برای پرده گوش است که با دور زدن گوش بیرونی و میانی، بتواند لرزشهای ناشی از امواج صوتی را رمز‌گشایی کرده، آ‌نها را به ارتعاشات قابل درک توسط گوش داخلی تبدیل نماید. اکنون کافی است کمی این تکنولوژی را تغییر مقیاس دهید تا گجتی جذاب در اختیارتان باشد. اسپیکری که برای پخش صوت با استفاده از تکنولوژی القای استخوانی، تنها به یک سطح خارجی نیاز دارد؛ Humbird میتواند با تبدیل صوت به ارتعاشات مکانیکی دارای فرکانس های متفاوت، هر سطحی را تبدیل به اسپیکر سازد. آن را روی یک سطح شیشه ای بگذارید تا شیشه شروع به لرزش و پخش صدا کند یا حتی میتوانید میز ناهار‌خوری را برای این کار انتخاب کنید تا یک موسیقی غنی در همه جای اتاق شنیده شود. حتی میتوانید آن را به بدنه گیتار آکوستیک خود چسبانده و مهمان صدایی روح نواز و متفاوتی باشید.

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس
این مقاله را بخوانید

گول ظاهر کوچک این گجت چینی را نخورید زیرا صدایی که Humbird تولید میکند به بزرگی سطحی است که روی آن گذاشته میشود. در واقع تنها با یک تماس ساده، میتوانید هر سطحی با هر ابعادی را، به یک اسپیکر تبدیل نمایید. جالب اینجاست که Humbird برخلاف سایر اسپیکرها، صدا را در تمام جهات و به صورت ۳۶۰ درجه پخش میکند زیرا سطحی که روی آن قرار داده میشود ارتعاشات را در تمام جهات منتقل میکند.

باتری این اسپیکر بعد از هر بار شارژ، تا سه ساعت کارایی دارد و امکان چسباندن این گجت روی سطوح عمودی، از طریق چهار پایه مکنده پلاستیکی که زیر آن طراحی شده، وجود‌ دارد. هم چنین پشتیبانی از اتصال بلوتوث، امکان برقراری ارتباط Humbird با گوشی هوشمند یا لپ تاپ را نیز فراهم ساخته و در نتیجه برای پخش صدای تماس ها و کنفرانس های تلفنی، فیلم ها و بازی های ویدیویی نیز میتوان از این گجت کوچک و جذاب استفاده کرد.

این گجت کوچک قابلیت پخش صدایی تا چهار یا پنج برابر قوی تر از اسپیکر گوشی های هوشمند معمولی را داراست. جالب است بدانید برای پخش صدای استریو کافی است تنها یک جفت از این گجت را داشته باشید.

مطالب مرتبط : بررسی رایج ترین فرمت های صوتی در جهان | افزایش کاربران اسپیکر هوشمند در آمریکا | رونمایی از اسپیکر هوشمند ساوند ایکس | قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس