قیمت تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزاتی که در سالن‌های کنفرانس استفاده می‌شود شامل
1.سیستم کنفرانس صوتی
2.سیستم تصویربرداری خودکار

3.سیستم پخش تصویر
4.سیستم صوتی جانبی
5.سیستم ویدئو کنفرانس

شرکت دانیال پترو
یکی از ملزومات اصلی و مهم ترین تجهیزات سالن کنفرانس سیستم کنفرانس صوتی است مسائل قابل اهمیت در ساختار یک سالن کنفرانس مستندسازی ، کنترل مرکزی ، سهولت عملکرد و قابلیت ارتباط با نقاط دیگر است
از این بابت است که مجهز بودن سالن کنفرانس لازم و ضروری است در اینجا می خواهیم یکم ریزتر به تجهیزات سالن کنفرانس بپردازید
تجهیزاتی که در سالن‌های کنفرانس استفاده میشود میکروفون ریاست ، میکروفون جایگاه ، میکروفون شرکت کنندگان، منبع تغذیه ، دوربین کنفرانس ، رکورد ضبط صدا، رکوردر ضبط صدا و تصویر همچنین تجهیزات جانبی مانند آمپلی فایر بلندگو ، سیستم نمایشگر و… از دیگر قابلیت‌های مجهز به سیستم کنفرانس امکان مستندسازی صوتی و تصویری جلسات است یعنی بدون نیاز به فیلمبردار.
سالن‌های کنفرانس مرکز اصلی برگزاری جلسات سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین برگزاری جلسات علمی، فرهنگی، هنری ،سیاسی و ورزشی است که به نسبت وسعت سالن و تعداد شرکت‌کنندگان نیاز به تجهیزات دارد.
از موارد قابل اهمیت برای سازمان ها و شرکت ها قیمت تجهیزات سالن کنفرانس است مجموعه صامع در تلاش است که با دریافت مناسب‌ترین هزینه شرایطی را فراهم کند تا شما کاربران گرامی شرکت صامع اعتماد و اطمینان کامل را داشته باشید هزینه های دریافتی شرکت صامع به گونه‌ای تنظیم شده است که با سطح کیفی و تخصصی خدمات ارائه شده تناسب داشته باشد.

خوشبختانه خدماتی که مجموعه صامع به کاربران محصولات خود ارائه می‌دهد تنها مختص شهر تهران نیست بلکه کاربران تمامی کشور از خدماتی که این مرکز ارائه می‌دهد استفاده می‌کنند شرکت صامع یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات در زمینه سیستم های صوتی و تجهیز اتاق و سالن های کنفرانس میباشد.

اجرای سالن کنفرانس
این مقاله را بخوانید

خدمات شرکت صامع در تهران، شامل خدمات پس از فروش تولیدات این برند و تعمیر و ترمیم تخصصی آنها میشود. اما مهم ترین بخش خدمات رسانی شرکت صامع در تهران، مربوط به ارائه محصولات این شرکت میشود.

از جمله سرویس های ارائه شده در این مرکز، می توان به مواردی همچون: عرضه ی جدیدترین مدل های سیستم های کنفرانس  به صورت اورجینال، و ارائه سیستم های صوتی  در سطح تخصصی و خدمات پس از فروش این محصولات  اشاره نمود. جهت آشنایی هرچه بیشتر با این مرکز و فعالیت های آن، با ما همراه باشید و از صفحه اصلی و صفحه محصولات سایت دیدن نمایید.

 

لینک های مرتبط :  سیستم پیجینگ  ،  میکروفون کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس صوتی