تجهیزات صوت و تصویر سالن کنفرانس

با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح برگزاری جلسات اهمیت تجهیزات صوت و تصویر سالن کنفرانس بسیار بالا رفته است از مسائل قابل اهمیت برای مدیران سازمان ها و شرکت ها برگزاری صحیح جلسات است
تجهیز دقیق سالن کنفرانس بایستی طوری باشد که حاضرین دید کامل و دقیق به محیط همایش داشته باشند و بتوانند بدون مشکل سخنرانی و موارد ارائه شده رو دیده و استفاده لازم از آن را ببرند.
تجهیزات مورد نیاز سالن کنفرانس
۱.سیستم کنفرانس صوتی
۲. سیستم تصویربرداری خودکار
۳. سیستم پخش تصویر
۴. سیستم صوت جانبی
۵.سیستم ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوت و تصویر سالن کنفرانس

سالنهای کنفرانس مرکز اصلی برگزاری جلسات سازمان ها و شرکت هاست که با توجه به تعداد حضار و وسعت سالن نیاز به تجهیزات ویژه‌ای دارد البته تجهیزات سالنهای کنفرانس بسیار توسعه پیدا کرده که باعث ارتقای قابل توجهی در برگزاری همایش و کنفرانس ها شده است
شرکت آوا صدای پژواک (صامع) با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کار بسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و دانا به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش بپردازد مجموعه صامع در راستای ارائه برترین سطح کیفی خدمات به همراه هموطنان گرامی از برترین متخصصان این حوزه و پیشرفته‌ترین تجهیزات بهره گرفته است.

شرکت صامع  در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه سیستم های صوتی پرداخته و از این راه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه شده است.

نصب سیستم کنفرانس
این مقاله را بخوانید

تولیدات شرکت صامع در ایران طرفداران فراوانی دارند و کاربران  اطمینان لازم را نسبت به برند صامع و دریافت خدمات پس از فروش محصولات صامع  را دارند . اگر از هریک از سیستم های صوتی این  برند استفاده میکنید، می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش آنها با شرکت صامع تماس حاصل فرمایید . مدیریت این مجموعه پس از اخذ مجوزهای قانونی از سازمان های مربوطه، اقدام به راه اندازی واحدهای مجزایی کرده که هریک خدمات مربوط به یکی از تولیدات صامع را به کاربران ارائه میدهند.

لینک های مرتبط :  سیستم پیجینگ  ،  میکروفون کنفرانس ، تجهیزات مورد نیاز سالن کنفرانس