شرکت سیستم کنفرانس

شرکت سیستم کنفرانس یک شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که به طراحی، توسعه و فروش سیستم‌های کنفرانس و تجهیزات جانبی آن‌ها می‌پردازد. این سیستم‌ها شامل تجهیزات صوتی، تصویری و ویدئو کنفرانس، تلفن کنفرانس، سیستم های ترجمه زنده و سایر تجهیزات مرتبط با کنفرانس‌های رسمی و آنلاین می‌شوند.

این شرکت برای پشتیبانی از کنفرانس‌های آنلاین و حضوری، سیستم‌های نوآورانه ارائه می‌دهد که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با هزینه کمتر، از تکنولوژی پیشرفته‌ای در کنفرانس‌های خود استفاده کنند. علاوه بر این، شرکت سیستم کنفرانس با هدف بهبود کارایی و افزایش بهره‌وری کاربران، خدمات پس از فروش و پشتیبانی کاملی را ارائه می‌دهد.

  مجموعه صامع با بیش از دو دهه فعالیت در حال حاضر یکی از بزرگترین مجموعه های ارائه دهنده سیستم کنفرانس و تجهیز سالن های کنفرانس می باشد تیم برنامه‌ریزی شرکت صامع در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران اقدام به تدوین یک برنامه بلند مدت کرده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش ارائه دهد هدف مجموعه بزرگ صامع رعایت استانداردهای جهانی در حوزه تولید فروش و خدمات پس از فروش و همچنین گسترش مراکز پشتیبانی در تهران و سایر شهرستان های کشور و در نهایت ارائه خدمات همراه با گارانتی معتبر می باشد برخی از مشتریان مجموعه صامع ما را به عنوان شرکت سیستم  کنفرانس می‌شناسند و انتخاب آنها برای راه اندازی سالن کنفرانس شرکت صامع است در اینجا این سوال مطرح است.

سیستم کنفرانس

چرا صامع ؟
جهت اطمینان و اعتماد به هر مرکز مطالعه پیشینه خدمات مرکز مورد نظر بسیار سودمند خواهد بود شرکت صامع به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده و گوی سبقت را از رقیبان ربوده است کافیست به قسمت پروژه‌های مجموعه صامع در سایت این مجموعه مراجعه کنید تا اعتماد و اطمینان مشتریان را به این مجموعه مشاهده نمایید.
شرکت صامع به عنوان یک دپارتمان تخصصی نیازهای کاربران در حوزه سیستم های صوتی و تجهیز سالن های کنفرانس را به خوبی بررسی و شناسایی نموده است این مرکز با راه اندازی پارت های مجزا برای هر گروه از محصولات گامی موثر در زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران بر داشته است.

تجهیزات صوت و تصویر سالن کنفرانس
این مقاله را بخوانید

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که بتواند سالن کنفرانس یا اتاق کنفرانس شما را تجهیز نماید و با بالاترین سطح کیفی خدمات مورد نظر شما را ارائه دهد می توانید با شرکت صامع تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت نمایید.

لینک های مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس  ،  میکروفون کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ایرانی