مانیتور هوشمند ال جی با webOS و پنل ۳۲ اینچ 4K رونمایی شد

اولین مانیتور هوشمند ال جی با پنل ۳۲ اینچ 4K، درگاه‌های متنوع و سیستم‌عامل webOS 22 رونمایی شد. این مانیتور از دو اسپیکر پنج وات نیز بهره میبرد.

شرکت سامسونگ در اواخر سال ۲۰۲۰ مانیتورهای هوشمند سری M را رونمایی کرد و از آن زمان شاهد عرضه‌ی سالانه‌ی محصولات جدید این خانواده بوده‌ایم. دو سال بعد، شرکت ال جی به‌ عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبای سامسونگ در بازار تلویزیون، اعلام کرده است که مانیتور هوشمند می‌سازد.

براساس گزارش گیزموچاینا، اولین مانیتور شرکت ال جی، LG Smart Monitor 32SQ780S نام دارد و مجهز به پنل ۳۲ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این مانیتور محتوای بصری را با وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل (4K) نمایش می‌دهد و توانایی پوشش ۹۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را دارد.

مانیتور هوشمند lg مجهز به دو درگاه HDMI است که یکی از آن‌ها با eARC سازگاری دارد. این مانیتور همچنین از سه درگاه USB Type-A و یک درگاه USB Type-C با توان ۶۵ وات و درگاه اترنت گیگابیتی استفاده میکند. 32SQ780S از وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند و دو اسپیکر پنج وات (با توان صوتی مجموعا ۱۰ وات) دارد.

مانیتور ال جی با سیستم‌عامل webOS 22 دردسترس قرار می‌گیرد، بنابراین مجهز به تمامی قابلیت‌هایی است که در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت ارائه می‌شوند. یکی از قابلیت‌های جالب، دسترسی به تمامی سرویس‌های مهم استریم محتوا نظیر نتفلیکس است.

مانیتور هوشمند ال جی

مانیتور  ال جی از ThinkQ Home و Magic Remote و حتی Apple AirPlay 2 پشتیبانی میکند. براساس اعلام رسمی، مانیتور ۳۲ اینچ 32SQ780S مجهز به پایه‌ی Ergo است. استفاده از این پایه باعث میشود که بتوان ارتفاع و شیب مانیتور را تنظیم نمود؛ حتی می‌توان مانیتور را به حالت عمودی درآورد.

 شرکت کوالکام از تأخیر در تولید پردازنده‌های جدید Nuvia خبر داد
این مقاله را بخوانید

اولین مانیتور هوشمند lg با قیمت ۵۰۰ دلار در ایالت متحده عرضه میشود.

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس  ، شرکت سیستم کنفرانس ، سیستم کنفرانس ایرانی ، بهترین میکروفون کنفرانس