نخستین مانیتور خمیده ال جی به‌زودی از راه میرسد

شرکت ال جی از رونمایی دو مانیتور جدید با قابلیت‌های خیره‌ کننده‌ای همچون نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و تنظیم موقعیت خودکار با هوش مصنوعی خبر می‌دهد.

شرکت ال جی به‌ زودی دو مانیتور عالی جدید را روانه‌ی بازار میکند. مانیتورهای گیمینگ UltraGear OLED و UltraFine Display Ergo AI که از قابلیت‌های بی‌نظیری برخوردارند به‌ زودی در مهر امسال در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ برلین درمعرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

هر دو مانیتور خمیده ال جی از فناوری‌های جدیدی برخوردارند که تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای کاربران رقم می‌زنند. مانیتور UltraGear OLED با مدل 45GR95QE اولین نمایشگر گیمینگ OLED ال جی با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. همچنین، UltraFine Display Ergo AI با مدل 32UQ890 توانایی تنظیم موقعیت در طول روز به‌کمک هوش مصنوعی را دارد که نهایت راحتی ارگونومیک را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.

شرکت ال جی مانتیور UltraGear OLED را گزینه‌ای عالی برای گیمرها میداند. مانیتور ۴۵ اینچی مذکور افزون‌بر داشتن خمیدگی 800R، از نرخ نوسازی بی‌نظیر ۲۴۰ هرتز بهره‌مند است. از دیگر مشخصات مانیتور اولد جدید شرکت ال جی می‌توان به رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ یا WQHD و مقیاس صفحه‌ی ۲۱:۹ و سرعت پاسخ‌گویی ۰.۱ میلی‌ثانیه‌ای خاکستری‌به‌خاکستری (GTG) و پوشش رنگی ۹۸٫۵ درصدی DCI-P3 و برخورداری از HDR10 و داشتن نرخ نوسازی قابل‌تغییر اشاره نمود.

مانیتور خمیده ال جی

همچنین، مانیتور مذکور از نمایشگر بدون حاشیه و پوشش ضد تابش و انعکاس برای حفظ کیفیت تصاویر برخوردار است. شرکت ال جی نه‌ تنها 45GR95QE را به درگاه‌های HDMI 2.1 و دیسپلی‌پورت 1.4 مجهز نموده ، بلکه قابلیت تصویر‌درتصویر را برای افزایش کارآمدی به آن افزوده است.

شرکت مایکروسافت تاریخ رونمایی سرفیس‌های جدید را اعلام نمود
این مقاله را بخوانید

اگرچه کمپانی ال جی از ماه گذشته فروش مانیتور UltraGear 48GQ900-B را نیز با مشخصات مشابه آغاز کرده است، محصول جدید این شرکت از مقیاس و اندازه‌ی صفحه‌ی مناسب‌تری برای استفاده با کامپیوترهای شخصی برخوردار است.

محصول دیگر ال جی به نام UltraFine Display Ergo AI که با هدف استفاده‌ی خانگی یا اداری عرضه میشود به یک دوربین هوش مصنوعی مجهز است و امکان ردیابی موقعیت و چشمان کاربر را برای تنظیم میزان کجی و بلندی صفحه دارد. مانیتور قابلیت کج شدن تا ۴۹ درجه را داشته و ارتفاع آن نیز امکان افزایش تا ۱۶۰ میلی‌متر را دارد. چرخش و تنظیم مداوم نمایشگر به کاربر کمک میکند مجبور به حفظ موقعیتش برای مدت طولانی نباشد و از عادت‌های نشستن بد جلوگیری می‌کند. کاربران می‌توانند مانیتور را در سه حالت مختلف ارگونومیک تنظیم نمایند که شامل حرکت با هوش مصنوعی و حرکت مداوم و حرکت مقطعی می‌شود.

مشخصات دیگر 32UQ890 ال جی شامل صفحه‌ی ۳۱٫۵ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ یا 4K و پنل IPS با پوشش ۹۵ درصدی DCI-P3 و بهره‌مندی از قابلیت HDR میشود.

می‌توان UltraFine Display Ergo AI را نسخه‌ی جدید مانیتور DualUp ال جی با فناوری پیشرفته‌تر دانست. مانیتور مذکور که در تیر امسال رونمایی شد از پایه‌ی نسل دومی Ergo ال جی با امکان چرخش، کج‌کردن و تنظیم ارتفاع دستی برخوردار بود و راحتی ارگونومیک بسیار خوبی را به کاربر ارائه میکرد.

قیمت و تاریخ عرضه‌ی مانیتور گیمینگ UltraGear OLED و UltraFine Display Ergo AI ال جی در نمایشگاه ایفا مشخص میشود که برای برگزاری در ۱۱ تا ۱۵ مهر امسال برنامه‌ریزی شده است.

تحریم جدید صنعت تراشه چین
این مقاله را بخوانید

مطالب مرتبط: میکروفون کنفرانس ، راه اندازی اتاق کنفرانس ، میکروفون رومیزی کنفرانس ، قیمت میکروفون میز کنفرانس