پروژکتور ال‌ جی ProBeam با نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K معرفی شد

پروژکتور ال‌ جی ProBeam از وضوح 4K بهره می‌برد و امکان نمایش محتوا با ابعاد حداکثر ۳۰۰ اینچ را ارائه می‌دهد.

شرکت ال‌جی از جدیدترین پروژکتور خود موسوم‌ به ProBeam Bu60PSM رونمایی کرد. این محصول قدرتمند از نسبت‌ تصویر اولتراواید ۲۱:۹ بهره میبرد و روشنایی آن به ۶۰۰۰ لومن میرسد. پروژکتور جدید شرکت ال‌جی از طریق بلوتوث به دستگاه‌های ورودی متصل می‌گردد و با HDBase T نیز سازگار است. این دستگاه همچنین برای خروجی صدا از بلندگوهای استریو ۵ واتی بهره میبرد.

پروژکتور اولتراواید جدید ال‌جی برای اتاق کنفرانس یا سایر موارد استفاده‌ی تجاری مناسب است. این محصول از خروجی 4K UHD بهره میبرد و نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ باعث میشود مشاهده‌ی چندین سند به‌طور همزمان روی آن آسان‌تر باشد. علاوه‌ بر این میتوان از پروژکتور جدید شرکت ال‌جی برای نمایش برنامه‌هایی مثل مایکروسافت تیمز و زوم استفاده نمود.

گیزموچاینا مینویسد منبع‌ نور لیزری پروژکتور BU60PSM ال‌جی میتواند تا ۲۰ هزار ساعت بدون مشکل کار کند. این محصول امکان نمایش محتوا با حداکثر ابعاد ۳۰۰ اینچ را دارد. پروژکتور لیزری ال‌جی از HDR10 نیز پشتیبانی میکند و از نسبت کنتراست ۳۰۰۰۰۰۰:۱ بهره میبرد. این دستگاه چندین درگاه مختلف از جمله USB-A، HDMI، خروجی صدا و RJ45 را ارائه می‌دهد. BU60PSM از سیستم‌عامل WebOS استفاده میکند که شامل مرورگر داخلی و برنامه‌های کاربردی میباشد.

حداکثر سطح نویز ProBeam BU60PSM ال‌جی به ۳۳ دسی‌بل میرسد و برای بهبود تصویر از تصحیح ۱۲ نقطه‌ای، تغییر زاویه‌ی عمومی و افقی لنز و بزرگ‌نمایی ۱٫۶ برابری استفاده می‌شود. پروژکتور جدید کمپانی  ال‌جی در کشور آمریکا با قیمت ۴۱۹۹ دلار عرضه می‌گردد اما هیچ جزئیاتی در مورد عرضه‌ی جهانی آن در دسترس قرار نگرفته است.

TSMC در حال ساخت چهار کارخانه برای تولید تراشه‌های ۳ نانومتری
این مقاله را بخوانید

منبع خبر : زومیت

مطالب مرتبط : انواع سیستم صوتی کنفرانس ، خرید تجهیزات سالن کنفرانس