پروژکتور لیزری شارپ تصاویر را با ابعاد ۳۰۰ اینچ نمایش میدهد

پروژکتور لیزری شارپ با روشنایی ۶۲۰۰ لومن از ورودی 4K پشتیبانی میکند و محتوا را با ابعاد ۳۰۰ اینچ نمایش میدهد.

شرکت شارپ در رویداد ISE ۲۰۲۳ از پروژکتور لیزری جدید خود موسوم‌ به NEC P627UL رونمایی خواهد نمود. این رویداد از ۳۱ ژانویه تا ۳ فوریه (۱۱ تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۱) در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. پروژکتور جدید شارپ از روشنایی درخور توجه ۶۲۰۰ لومن بهره میبرد و درنتیجه میتوان از آن در محیط‌های روشن‌تر نیز استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول میتواند به امکان پخش محتوا با ابعاد ۳۰۰ اینچ (حدود ۷٫۶۲ متر) با نسبت تصویر ۲:۱ اشاره نمود.

پروژکتور لیزری شارپ

به گزارش NotebookCheck، عمر مفید پروژکتور P627UL شارپ به‌ لطف منبع‌نور LCD و فیلتری که در ناحیه‌ی بسته نگه‌داری میشود، بیش‌از ۲۰ هزار ساعت میباشد. وضوح این دستگاه ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل (WUXGA) است و از ورودی 4K با نرخ ۳۰ فریم‌ برثانیه پشتیبانی میکند. شرکت شارپ میگوید پروژکتور جدیدش یکی از کم‌صداترین دستگاه‌ها در نوع خود است که هنگام کار درحالت Eco، سطح صدای آن ۲۲ دسی‌بل خواهد بود. همچنین توان مصرفی ۳۱۸ واتی پروژکتور مذکور درحالت عادی، نشان‌دهنده‌ی حداقل مصرف انرژی است.

شرکت شارپ میگوید پروژکتور P627UL برای استفاده در اتاق‌های جلسه یا محیط‌های آموزشی بسیار  مناسب میباشد. شما میتوانید محتوا را ازطریق وای‌فای روی آن پخش کنید. علاوه‌ براین می‌تواند دستگاه‌های مختلف را ازطریق پورت‌هایی مثل HDBaseT، HDMI و USB A به پروژکتور مذکور متصل نمایید. این محصول ۹٫۷ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد ان نیز ۴۸۰ در ۴۰۷ در ۱۲۲ میلی‌متر است. قیمت و تاریخ عرضه‌ی پروژکتور لیزری جدید شارپ هنوز مشخص نیست.

سامسونگ به دنبال تولید پنل‌های OLED باکیفیت‌تر
این مقاله را بخوانید

مطالب مرتبط : میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس صوتی ، فروش سیستم کنفرانس ، میکروفون کنفرانس