بیمارستان ولی عصر بیرجند

مجری: ماشینهای اداری بهدانی

سیستم کنفرانس اتوتراک  KM20صامع

سیستم تصویر برداری HD

سیستم صوت صامع

یکی از مراکز درمانی و آموزشی در شهر بیرجند بیمارستان ولی عصر می باشد . این بیمارستان 300 تخت خوابی بیمارستان آموزشی درمانی در حوزه سلامت می باشد . پیرو درخواست این بیمارستان از شرکت ماشین های اداری بهدانی مبنی بر تجهیز سالن کنفرانس و بروز رسانی تجهیزات صوتی و تصویری سالن مذکور و همچنین پیرو مشاوره از طرف متخصصین شرکت ماشین های اداری بهدانی ، تصمیم بر تجهیز سالن فوق از سیستم های کنفرانس دیجیتال صامع گردید .
در سالن فوق از تجهیزات یکسان سازی تصویر جهت نمایش کلیه موضوعات به ازای هر یک از حضار نصب و راه اندازی شد . علاوه بر آن از دوربین دیجیتال اتوتراک برای نمایش و ضبط در آرشیو تصاویر استفاده گردیده است.
بنا بر نیاز امروزه جهت ارسال صدا و تصویر (ویدئو کنفرانس) از تجهیزات انتقال صدا و تصویر در بستر اینترنت نیز در این مجموعه استفاده و بهره برداری گردید.
با توجه به نیاز مدیران بیمارستان ولی عصر بیرجند نسبت به نمایش تصاویر بر روی نمایشگری با ابعاد بزرگ ، سیستم نمایش همراه با دیتا پرژکتور و پرده نمایش نیز در سالن فوق نصب و راه اندازی گردید.
ضمناً سیستم کنفرانس دیجیتال صامع مدل KM-20 قابلیت چرخش دوربین اتوتراک به سمت هر یک از میکروفون ها را دارد و همچنین قادر به ضبط صدا و تصویر جلسه و ارسال صدا و تصویر فوق به خارج از محیط بیمارستان می باشد.

لینک های مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس ، میکروفون ، میکروفن رومیزی کنفرانس ، سیستم صوت ، قیمت میکروفن رومیزی ، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ،  تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، شرکت صامع ، میکروفن اتاق کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ایرانی ، اجرای سالن کنفرانس ،  قیمت میکروفون سالن کنفرانس ، قیمت میکروفون میز کنفرانس ، میکروفون رومیزی کنفرانس ، راه اندازی اتاق کنفرانس ، قیمت سیستم صوت سالن کنفرانس ، قیمت تجهیزات سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس صوتی ، قیمت تجهیز اتاق کنفرانس