شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین

سیستم کنفرانس دیجیتال 1903 صامع

سیستم تصویر برداری HD اتوتراک

سیستم صوت فراگیر صامع

سیستم نمایش تصویر سونی

در سال 1394 به سبب عدم کیفیت تجهیزات کنفرانس در سالن 15 نفره شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و پس از بازدید از سالن موجود و عدم کارایی و عدم تامین درخواست مدیران شرکت نسبت به مستعمل بودن و از کار افتادگی تجهیزات قدیمی این شرکت پیشنهاد تجهیز سالن 15نفره با سیستم کنفرانس صامع مدل TS-1502 را ارائه نمود . پس از راه اندازی و نصب سیستم کنفرانس همراه با دوربین اتوتراک و همچنین رضایت مدیران شرکت از تجهیزات نصب شده در سال 1398 به سبب محدود بودن نفرات در سالن 15 نفره ، ساخت و طراحی سالن بزرگتر همراه با تجهیزات کامل در دستور کار قرار گرفت و با توجه به  عملکرد تجهیزات منصوب در سالن قدیمی ، پیشنهادات صوتی و تصویری و مولتی مدیا در سالن جدید به شرکت سیمان تامین ارائه شد . ساخت و طراحی دکوراسیون سالن کنفرانس به مراتب بزرگتر و بروز تر طراحی و راه اندازی گردید . سالن 35 نفره فوق با سیستم کنفرانس دیجیتال GM 1903  همراه با 3 دوربین FULL HD  و صوت فراگیر نصب و راه اندازی گردید . همچنین برای نمایش تصویر افراد از نمایشگر های 60 اینچ بر روی دیوار های طولی سالن استفاده و جهت نمایش از طریق  pc نیز به مانیتور رومیزی ( به ازای هر دو نفر یک عدد ) و همچنین LCD 70 اینچ در انتهای میز کنفرانس نصب و راه اندازی شد . همچنین به سبب نوع کاربری و مدعوین خاص در این سالن 8 عدد پنل رو میزی جهت نصب و ارائه مطالب توسط لپ تاپ بر روی میز تعبیه گردید و با توجه به وجود ماتریکس تصویر و تعدد تصاویر ورودی و خروجی نمایشگر ها قادر به پخش متنوع تصاویر بودند ؛ بدین صورت که هر یک از نمایشگر ها اعم از مانیتور های رو میزی ، دیواری و نمایشگر 70 اینچ در انتهای میز قادر به پخش همزمان تصاویر دوربین های موجود و همچنین تصاویر از روی لپ تاپ می باشند . علاوه بر این نمایشگر ها قادر به پخش تصاویر از طریق ویدئو کنفرانس نیز می باشند و در نهایت توسط تجهیزات ویدئو کنفرانس قادر به ارسال و مخابره صدا و تصویر سالن فوق به اقصی نقاط خواهند بود .

سالن فوق به سبب کاربری متنوع و همچنین کاربری دائم تجهیزات از سالن های پر ترافیک در این حوزه می باشد و شرکت آوا صدای پژواک مفتخر است که با وجود گذشت 2 سال  از نصب و راه اندازی تجهیزات کنفرانس و مولتی مدیا در این سالن ، هیچگونه تداخل صوتی و تصویری و همچنین خرابی تجهیزات از سوی سازمان مربوطه گزارش نشده است .

لینک های مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس ، میکروفون ، میکروفن رومیزی کنفرانس ، سیستم صوت ، قیمت میکروفن رومیزی ، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ،  تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، شرکت صامع ، میکروفن اتاق کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ایرانی ، اجرای سالن کنفرانس ،  قیمت میکروفون سالن کنفرانس ، قیمت میکروفون میز کنفرانس ، میکروفون رومیزی کنفرانس ، راه اندازی اتاق کنفرانس ، قیمت سیستم صوت سالن کنفرانس ، قیمت تجهیزات سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس صوتی ، قیمت تجهیز اتاق کنفرانس