شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه

سیستم کنفرانس دیجیتال صامع مدل GM-1903

سیستم ویدئو کنفرانس

امروزه وجود سالن های کنفرانس با ابعاد کوچک نه تنها به منظور استفاده افراد سازمان جهت تصمیم گیری های کلان مدیران ایجاد و ساخته می شود ، بلکه به سبب توسعه تکنولوژی و استفاده به روز از آن ، سالن های کنفرانس ارتباط صوتی و تصویری را در فضای مجازی نیز امکان پذیر می نماید . ارتباط در فضای مجازی بین افراد و سالن های کنفرانس این امکان را به مخاطبین می دهد تا ارتباط بین سالن ها ، بدون جابجایی افراد در سطح شهر و یا دیگر شهر ها انجام پذیرد .
برای ارتباط دیگر نیاز به حضور مدیران در یک محیط یا سالن کنفرانس نیست ؛ چرا که با وجود تجهیزات و تکنولوژی موجود ، هر یک از مدیران در محل خود با دیگر مدیران در اقصی نقاط دنیا در ارتباط خواهند بود و به سبب این تکنولوژی صدا و تصویر یکدیگر را خواهند داشت .
شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه نیز پس از مشاوره با شرکت آوا صدای پژواک تصمیم بر نصب سیستم کنفرانس صامع مدل GM-1903 همراه با دوربین ثابت (برای ضبط و آرشیو صدا و تصویر ، انتقال صدا و تصویر از این شرکت به دیگر ارگان ها و یا سازمان های وابسته) را گرفتند .
نصب سیستم کنفرانس GM-1903 در این شرکت باعث بر ارتقا کیفی صوت مخاطبین در سالن فوق گردید . همچنین به سبب حساسیت و کیفیت کپسول تعبیه شده در مدل میکروفون کنفرانس دیجیتال GM-1903 ، صدایی به مراتب با کیفیت و دریافت شده و تصویر از دوربین FULL HD توسط دستگاه کپچر تبدیل به USB و در نهایت با اتصال به PC یا لپتاپ برای انتقال صدا و تصویر از شرکت پخش پگاه به دیگر نقاط مورد نظر گردید . عموما سیستم های ویدئو کنفرانس ضعف در دریافت صدا را دارند و به سبب حساسیت بیش از حد میکروفون در این دستگاه ها و تجهیزات ، تمامی اصوات موجود در سالن انتقال پیدا می کند ، اما طبق طراحی که در شرکت پگاه انجام شد صدای مخاطب به تنهایی و بدون اصوات مزاحم انتقال می پذیرد .

لینک های مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس ، میکروفون ، میکروفن رومیزی کنفرانس ، سیستم صوت ، قیمت میکروفن رومیزی ، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ،  تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، شرکت صامع ، میکروفن اتاق کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ایرانی ، اجرای سالن کنفرانس ،  قیمت میکروفون سالن کنفرانس ، قیمت میکروفون میز کنفرانس ، میکروفون رومیزی کنفرانس ، راه اندازی اتاق کنفرانس ، قیمت سیستم صوت سالن کنفرانس ، قیمت تجهیزات سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس صوتی ، قیمت تجهیز اتاق کنفرانس