موسسه امدادگران عاشورا

سیستم کنفرانس دیجیتال صامع 1903

سیستم تصویر برداری HD

سیستم صوت فراگیر

موسسه امدادگران عاشورا
یکی از موسسات خیریه بنام در استان تهران ، موسسه امدادگران عاشورا می باشد . این موسسه در جهت یاری همشهریان خود دراستان تهران در حوزه سلامت و پزشکی فعال بوده و عموماً هزینه بیماران توسط خیرین پرداخت می شود . این موسسه همواره در جهت یاری به بیماران نیازمند کوشا بوده است . پس از اطلاع شرکت آوا صدای پژواک از نیاز این موسسه به سالن کنفرانس ، این شرکت بر آن شد تا نیمی از هزینه تجهیز سالن کنفرانس موسسه فوق را بر عهده گیرد ، لذا مقرر بر تجهیز سالن کنفرانس امدادگران عاشورا از تجهیزات اتوتراک صامع مدل GM-1903 گردید . ابتدا به ساکن مدیران موسسه به دلیل عدم بودجه کافی در پی تجهیز سالن کنفرانس با تجهیزات کنفرانسی و میکروفون کنفرانس آنالوگ بودند ؛ اما پس از موافقت پرداخت نیمی از هزینه های تجهیزات کنفرانسی توسط شرکت آوا صدای پژواک بر آن شدند تا از تجهیزات اتوتراک صامع مدل GM-1903 استفاده نمایند . جدا از سیستم کنفرانس صامع ، دوربین FULL HD نیز جهت ضبط و آرشیو تصاویر و پخش آن روی پرده نمایش و نیز به جهت کاربری متعدد امروزه ، سیستم ویدئو کنفرانس و ارسال صدا و تصویر سالن کنفرانس موسسه به دیگر نقاط در دستور کار گرفت . جهت افزایش صوت عمومی سالن کنفرانس و پخش به مراتب با کیفیت تر صوت سالن و همچنین پخش صدای ویدئو کنفرانس ، از سیستم صوت فراگیر صامع نیز استفاده شد . پس از نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس اتوتراک صامع مدل  GM-1903 و دوربین FULL HD در این موسسه ، یکی از بزرگترین دغدغه های این موسسه درباره کنفرانس های داخلی برطرف شد .
همچنین با توجه به شرایط امروزه ، با وجود بیماری و ویروس فراگیر کرونا در جهان ، استفاده سهل از سیستم ویدئو کنفرانس یکی از افتخارات این شرکت در جهت یاری نیازمندان می باشد.

لینک های مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس ، میکروفون ، میکروفن رومیزی کنفرانس ، سیستم صوت ، قیمت میکروفن رومیزی ، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ،  تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، شرکت صامع ، میکروفن اتاق کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ایرانی ، اجرای سالن کنفرانس ،  قیمت میکروفون سالن کنفرانس ، قیمت میکروفون میز کنفرانس ، میکروفون رومیزی کنفرانس ، راه اندازی اتاق کنفرانس ، قیمت سیستم صوت سالن کنفرانس ، قیمت تجهیزات سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس صوتی ، قیمت تجهیز اتاق کنفرانس