ثبت اسناد استان اصفهان

مجری: شرکت فاراد رایانه پرداز

سیستم کنفرانس اتوتراک  KM20صامع

سیستم تصویر برداری HD

سیستم صوت صامع

ثبت اسناد استان اصفهان

   پیرو درخواست سازمان ثبت اسناد استان اصفهان از شرکت فاراد رایانه پرداز اصفهان مبنی بر تجهیز سالن کنفرانس ثبت اسناد و پیرو بازدید مسئولین فنی شرکت فاراد رایانه پرداز از سالن کنفرانس مذکور و همچنین پیرو مشاوره با مسئولین محترم آن سازمان مقرر بر تجهیز سالن کنفرانس از محصولات و میکروفون کنفرانس های صامع گردید.

   در سالن فوق از سیستم دیجیتال مدل KM-20 استفاده شده است . همچنین سیستم تصویر برداری اتوماتیک از دوربین های FULL HD بوده و همزمان پخش موضوعات و تصاویر سخنران و ارسال و نمایش تصویر سخنران از جمله مشخصه های بارز سالن فوق می باشد . ضمنا” جهت بهینه سازی صوت عمومی از بلندگو های حرفه ای و مخصوص سالن های کنفرانس مدل ( SP8 صامع ) استفاده شده است که با توجه به نوع آکوستیک مناسب در سالن مذکور صدایی به مراتب با کیفیت تر در محیط خواهند شنید.

   خوشبختانه خدماتی که مجموعه صامع به کاربران محصولات خود ارائه می‌دهد تنها مختص شهر تهران نیست بلکه کاربران تمامی کشور از خدماتی که این مرکز ارائه می‌دهد استفاده می‌کنند شرکت صامع یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات در زمینه سیستم های صوتی و تجهیز اتاق و سالن های کنفرانس میباشد ویژگی قابل توجه صامع ضمانت و گارانتی تمامی خدمات است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه میگردد مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر خویش تمامی خدمات ارائه شده در شرکت صامع را چه در بخش فروش و چه در نصب و اجرا گارانتی و ضمانت نموده است برای ارتباط با شرکت صامع می‌توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت اقدام نمایید.

مطالب مرتبط: تجهیزات سالن کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم کنفرانس ، میکروفون ، میکروفن رومیزی کنفرانس ، سیستم صوت ، سیستم میکروفن کنفرانس ، تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت میکروفن رومیزی ، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، قیمت سیستم کنفرانس ، تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، فروش سیستم کنفرانس ، سیستم کنفرانس صوتی ، شرکت صامع ، میکروفن رومیزی ، سیستم اتاق کنفرانس ، میکروفن اتاق کنفرانس ، سیستم صوتی سالن کنفرانس ، سیستم صوتی میز کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، نصب سیستم کنفرانس ، بهترین میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس ایرانی ، شرکت سیستم کنفرانس ، اجرای سالن کنفرانس ،  قیمت میکروفون سالن کنفرانس